Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21180 21181 21182 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JAG SPRANG PRECIS 5,5 KM PÅ 38 MINUTER. Är så himla glad. Det är första gången jag springer så långt utan att ta en paus och jag har aldrig sprungit så snabbt innan. (Kom inte och skriv "jag sprang den sträckan på 20 minuter"... Party poopers)

Du är grym! Vill också springa, men min fot tillåter inte det

7 sep, 2015 20:58

Borttagen

Avatar


♥ DETTA ÄR MITT 3000 INLÄGG ♥

7 sep, 2015 20:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
JAG SPRANG PRECIS 5,5 KM PÅ 38 MINUTER. Är så himla glad. Det är första gången jag springer så långt utan att ta en paus och jag har aldrig sprungit så snabbt innan. (Kom inte och skriv "jag sprang den sträckan på 20 minuter"... Party poopers)

Du är grym! Vill också springa, men min fot tillåter inte det


Åh! Förstår precis vad du menar. Har problem med fötterna också (plattfotad, ganska stora hallux valgus, hammartå) men de skorna jag har nu är valda just efter mina problem så får inte den smärtan längre. Kanske har du fel skor? Det är även bra att ta det lungt när man känner att det tar emot!

7 sep, 2015 21:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
JAG SPRANG PRECIS 5,5 KM PÅ 38 MINUTER. Är så himla glad. Det är första gången jag springer så långt utan att ta en paus och jag har aldrig sprungit så snabbt innan. (Kom inte och skriv "jag sprang den sträckan på 20 minuter"... Party poopers)

Du är grym! Vill också springa, men min fot tillåter inte det


Åh! Förstår precis vad du menar. Har problem med fötterna också (plattfotad, ganska stora hallux valgus, hammartå) men de skorna jag har nu är valda just efter mina problem så får inte den smärtan längre. Kanske har du fel skor? Det är även bra att ta det lungt när man känner att det tar emot!


Mitt problem är jag stukade foten i början av sommaren, och har fortfarande ont när jag springer

7 sep, 2015 21:07

Vildvittra
Elev

Avatar


Idag skulle min morfar fyllt 80 år. Han gick bort för fem år sedan i cancer ♥

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

7 sep, 2015 21:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
JAG SPRANG PRECIS 5,5 KM PÅ 38 MINUTER. Är så himla glad. Det är första gången jag springer så långt utan att ta en paus och jag har aldrig sprungit så snabbt innan. (Kom inte och skriv "jag sprang den sträckan på 20 minuter"... Party poopers)

Du är grym! Vill också springa, men min fot tillåter inte det


Åh! Förstår precis vad du menar. Har problem med fötterna också (plattfotad, ganska stora hallux valgus, hammartå) men de skorna jag har nu är valda just efter mina problem så får inte den smärtan längre. Kanske har du fel skor? Det är även bra att ta det lungt när man känner att det tar emot!


Mitt problem är jag stukade foten i början av sommaren, och har fortfarande ont när jag springer


Ååh, okej. Då är det lite svårare!! :c Hoppas att det läker snart!

7 sep, 2015 21:10

Luna Chang
Elev

Avatar


http://vindoegat.se/alla-ni-lantisar-som-gnaller-om-okad-bransleskatt-varfor-tar-ni-inte-bara-tunnelbanan/

Mamma trodde jag grät när jag läste det här, men det var skratt med en touch av förkylning alltså guud så blåst människa

Hej

7 sep, 2015 21:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Min mamma ska ha 60-årsfest om några veckor och vill att jag ska fixa något uppträdande, med typ sång och dans. Jag har sysslat med sånt sen jag var liten så det är inte problemet, men jag har noll fantasi. Hjälp mig


Okej, jag vet typ vad jag ska göra. Ett dansmedley, bra där. Nu behöver jag bara bra låtar till detta medley. Låtförslag tack

7 sep, 2015 21:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min mamma ska ha 60-årsfest om några veckor och vill att jag ska fixa något uppträdande, med typ sång och dans. Jag har sysslat med sånt sen jag var liten så det är inte problemet, men jag har noll fantasi. Hjälp mig


Okej, jag vet typ vad jag ska göra. Ett dansmedley, bra där. Nu behöver jag bara bra låtar till detta medley. Låtförslag tack


500 miles - q-town
bohemian rhapsody - queen
cotton eyed joe - vet inte

7 sep, 2015 21:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min mamma ska ha 60-årsfest om några veckor och vill att jag ska fixa något uppträdande, med typ sång och dans. Jag har sysslat med sånt sen jag var liten så det är inte problemet, men jag har noll fantasi. Hjälp mig


Okej, jag vet typ vad jag ska göra. Ett dansmedley, bra där. Nu behöver jag bara bra låtar till detta medley. Låtförslag tack


500 miles - q-town
bohemian rhapsody - queen
cotton eyed joe - vet inte


Tack tack tack

7 sep, 2015 21:15

1 2 3 ... 21180 21181 21182 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.