@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Behöver träna på att formulera mig när jag läser tarotkort. Vill göra några "past-present-future"-spread. Så vill ni ställa upp så skulle det vara jättebra eftersom jag behöver respons. (allt ni behöver säga är typ, det och det stämmer in på mitt liv just nu eller det stämde in någorlunda men det är något annat så påverkar mig ännu mer eller det är helt fel.)
Skicka en uggla! Det kliar i mina händer eftersom de så gärna vill blanda korten. Jag är supersnäll, bits ej. Och tarotkort innehåller inga onda andar eller något så ni behöver inte oroa er alls om spöken ska hemsöka er eller att ni ska få dålig karma eller något. (jag tar god hand om mina kort och skulle de vara sura så skulle de bara var sura på just mig. De skulle aldrig vilja någon annan illa eftersom de tillhör mig och bara mig.) Förvänta er inte ett svar på direkten eftersom jag verkligen ska försöka formulera mig så tydligt som möjligt. Behöver verkligen träna att utveckla mina meningar och ha varierat språk. 7 sep, 2015 19:24 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Typ död efter jobbet. Woho, livet som lärare! vad undervisar du? So-ämnen och estetiska ämnena
7 sep, 2015 19:25 |
|
Borttagen
|
mål när jag fyller 18:
bli vegan 7 sep, 2015 20:22 |
|
Signe tha toast
Elev |
7 sep, 2015 20:25 |
|
Ella01
Elev |
Himlen glänser i orange, precis som om den brinner. Det är så vackert ♥
✩✩✩ 7 sep, 2015 20:31 |
|
Borttagen
|
Färgkoden till mugglisgrått är 323332!
7 sep, 2015 20:44 |
|
Borttagen
|
får inte för föräldrarna ;-;
7 sep, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
Min mamma ska ha 60-årsfest om några veckor och vill att jag ska fixa något uppträdande, med typ sång och dans. Jag har sysslat med sånt sen jag var liten så det är inte problemet, men jag har noll fantasi. Hjälp mig
7 sep, 2015 20:50 |
|
Klaestron
Elev |
7 sep, 2015 20:55 |
|
Borttagen
|
JAG SPRANG PRECIS 5,5 KM PÅ 38 MINUTER. Är så himla glad. Det är första gången jag springer så långt utan att ta en paus och jag har aldrig sprungit så snabbt innan. (Kom inte och skriv "jag sprang den sträckan på 20 minuter"... Party poopers)
7 sep, 2015 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen