@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjalar
Elev |
Har fått en tid, YAY. Fast så är den så att jag missar en svensklektion, vilket är typ den enda roliga lektion jag har. Bah.
7 sep, 2015 17:48 |
|
Borttagen
|
Idag när jag åkte hem från skolan med bussen såg jag något konstigt högt uppe i luften utanför fönstret. Det glimmande och blänkte i lite olika färger, och det såg ut som att det blåstes omkring av vinden.
Först tänkte jag att det kanske var en drake (en sådan som man har ett snöre till och flyger med), men det flög så långt bort från stället jag först såg den på, så det var nog inte det ändå. Jag undrar verkligen vad det var. 7 sep, 2015 18:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Idag när jag åkte hem från skolan med bussen såg jag något konstigt högt uppe i luften utanför fönstret. Det glimmande och blänkte i lite olika färger, och det såg ut som att det blåstes omkring av vinden. Först tänkte jag att det kanske var en drake (en sådan som man har ett snöre till och flyger med), men det flög så långt bort från stället jag först såg den på, så det var nog inte det ändå. Jag undrar verkligen vad det var. Det kanske var en riktig drake 7 sep, 2015 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: BREAKING BAD ÄR SÅ BRA ville bara säga det I know. Problemet bara är att det blir sämre och sämre och mörkare och mörkare. Man sitter och suckar tillslut och man vill att det ska ta slut (typ sista säsongen är så) 7 sep, 2015 18:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Idag när jag åkte hem från skolan med bussen såg jag något konstigt högt uppe i luften utanför fönstret. Det glimmande och blänkte i lite olika färger, och det såg ut som att det blåstes omkring av vinden. Först tänkte jag att det kanske var en drake (en sådan som man har ett snöre till och flyger med), men det flög så långt bort från stället jag först såg den på, så det var nog inte det ändå. Jag undrar verkligen vad det var. Det kanske var en riktig drake Det såg ganska litet ut, men jag hoppas på det! Eller något annat liknande :3 7 sep, 2015 18:35 |
|
Klaestron
Elev |
7 sep, 2015 18:36 |
|
yerAwizardThea
Elev |
7 sep, 2015 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Typ död efter jobbet. Woho, livet som lärare! vad undervisar du? 7 sep, 2015 18:54 |
|
Ginny00
Elev |
Idag på gymmet hamnade jag mitt i värsta strömmen av kvinnor 50+... alltså det var typ 30 st i omklädningsrummet?? det var läskigt
7 sep, 2015 19:11 |
|
Fairy Tale
Elev |
7 sep, 2015 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen