Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21175 21176 21177 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Embroyo
Elev

Avatar


70-tals rock killar är nu officiellt min svaghet alltså aaaah kill mee (känner mig som Tina i Bobs Burgers haha)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F49ae71d4aa7b88b42dc1ac804fffd6a8%2Ftumblr_nlm0xpTded1trtbg7o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fy75b6dj2

6 sep, 2015 21:48

Borttagen

Avatar


Jag fick ett så fint anonymt meddelande via kontaktformuläret på min hemsida häromdagen! Jag blev så glad ^^

6 sep, 2015 22:17

Hedwig96
Elev

Avatar


Kanske man sku börja gå och lägga sig. Efter denna ultratråkiga dag.

Jag har aldrig förut varit inne i den här lägenheten så här länge i ett streck..

6 sep, 2015 22:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan inte fatta att jag faktiskt ska bli standup-komiker!

Coolt! Vi kanske blir kollegor i framtiden.


Det ser jag fram emot! Jag kommer antagligen bara ha det som extraknäck.

6 sep, 2015 22:33

Borttagen

Avatar


Hallå? Någon som har lust att rollspela? 15+ eller vanligt, jag älskar båda Men observera att roll på uggla är ett måste om vi ska rolla 15+

6 sep, 2015 23:05

Obliviate_
Elev

Avatar


åt pizza idag. Liten kisse gillar mitt beslut då hon legat o sovit i kartongen sen jag tog sista slicen...

6 sep, 2015 23:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan inte fatta att jag faktiskt ska bli standup-komiker!

Coolt! Vi kanske blir kollegor i framtiden.


Det ser jag fram emot! Jag kommer antagligen bara ha det som extraknäck.

Jag önskar dig i alla fall all lycka med det! Tror att just standup kan vara extremt utvecklande för en själv, man lär liksom känna sig själv på ett nytt och annorlunda sätt.
Det verkar dock sjukt svårt, men otroligt kul och givande.
Så ja, lycka till. Tror du kommer vara grym på det.

6 sep, 2015 23:43

Frivolt
Elev

Avatar


Vill typ ha Halloween nu D:

Funderar på att redan nu börja Halloween-pyssla! ^^

6 sep, 2015 23:57

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Vill typ ha Halloween nu D:

Funderar på att redan nu börja Halloween-pyssla! ^^

Jag vill att det ska bli december! Vill att det ska bli vinter. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 sep, 2015 00:39

Fellrendión
Elev

Avatar


Sura uppstötningar </3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

7 sep, 2015 00:42

1 2 3 ... 21175 21176 21177 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.