Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21174 21175 21176 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kan inte fatta att jag faktiskt ska bli standup-komiker!

6 sep, 2015 20:33

Borttagen

Avatar


Det här med att alla har jättegulliga bilder på sig och vänner/partners som profilbilder typ och jag ba ... well ...
Min kompis hade en på mig och henne med hon bytte hahah </3

6 sep, 2015 20:33

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Fick en impuls.

Tog på mig min vita skjorta, min gryffinorslips. Ritade ett ätt i pannan. Tog ett par runda solglasögon och tryckte ut glaset och så vips så stod Harry Potter framför mig i spegeln.



Skulle du vilja lägga upp en bild på det? :3


Kan inte, men du har möjligtvis inte kik?


Nope Har du Skype? Du skulle ju kunna skicka den där, isåfall.


Alltså tyvärr, får inte lämna ut skype.

✩✩✩

6 sep, 2015 20:35

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det här med att alla har jättegulliga bilder på sig och vänner/partners som profilbilder typ och jag ba ... well ...
Min kompis hade en på mig och henne med hon bytte hahah </3

Vi kan bilda klubb för oss som aldrig får vara med på andra personers profilbilder.

6 sep, 2015 20:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Det här med att alla har jättegulliga bilder på sig och vänner/partners som profilbilder typ och jag ba ... well ...
Min kompis hade en på mig och henne med hon bytte hahah </3

Vi kan bilda klubb för oss som aldrig får vara med på andra personers profilbilder.
Ja let's haha.

6 sep, 2015 20:39

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Minihäst:
Hej! Skriv något jag ska skriva. En idé till en historia typ. Inte så invecklat men ja. Om ni vill. Jag behöver nämligen en spark i baken för att börja skriva ordentligt. Det räcker med ett ord tror jag.

Sorry! Alla idéer jag har på lager är idéer jag vill använda själv. D:
Fast tyyp, häxor och vampyrer? o.O En pojke som kan göra statyer levande. Ett gäng kvinnliga finska vikingar som kommit till modern tid. Nej, jag vet verkligen inget. D=
Tack! Tror jag ska prova Pojken som kan göra statyer levande.
Tror det är bra att jag bara kan få skriva lite utan att ha massa press på mig själv att jag inte får sabba mina idéer liksom.

another day, another slay

6 sep, 2015 21:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Kelpie Åh va skönt att höra att allt gick bra Hoppas din vän mår bättre nu


Hon mår bra lite ont i armen där droppnålen satt samt ont där de utförde smärtstimulering (om en person varken svarar på tilltal eller att man ruskar dennes axlar så kan man göra smärtstimulering för att bedöma graden av medvetande tror jag), men annars helt okej!

6 sep, 2015 21:25

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Jag sitter och gör en spotify-lista med låtar jag vill ska spelas på min begravning...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

6 sep, 2015 21:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kan inte fatta att jag faktiskt ska bli standup-komiker!

Coolt! Vi kanske blir kollegor i framtiden.

6 sep, 2015 21:37

kid
Elev

Avatar

+3


det hÄNDE IGEN OCH NU GÅR DET ATT KLICKA PÅ OLIKA SIDOR UTAN ATT DET FÖRSVINNER
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2Fqzj047.png

kommer aldrig stänga ner mugglis nu hah
(bytte sida från tumblr till mugglis och det blev en glitch eller något så att bakgrunden fastnade)

6 sep, 2015 21:38

1 2 3 ... 21174 21175 21176 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.