@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kan inte fatta att jag faktiskt ska bli standup-komiker!
6 sep, 2015 20:33 |
|
Borttagen
|
Det här med att alla har jättegulliga bilder på sig och vänner/partners som profilbilder typ och jag ba ... well ...
Min kompis hade en på mig och henne med hon bytte hahah </3 6 sep, 2015 20:33 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Fick en impuls. Tog på mig min vita skjorta, min gryffinorslips. Ritade ett ätt i pannan. Tog ett par runda solglasögon och tryckte ut glaset och så vips så stod Harry Potter framför mig i spegeln. Skulle du vilja lägga upp en bild på det? :3 Kan inte, men du har möjligtvis inte kik? Nope Alltså tyvärr, får inte lämna ut skype. ✩✩✩ 6 sep, 2015 20:35 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det här med att alla har jättegulliga bilder på sig och vänner/partners som profilbilder typ och jag ba ... well ... Min kompis hade en på mig och henne med hon bytte hahah </3 Vi kan bilda klubb för oss som aldrig får vara med på andra personers profilbilder. 6 sep, 2015 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Ja let's haha.Skrivet av Borttagen: Det här med att alla har jättegulliga bilder på sig och vänner/partners som profilbilder typ och jag ba ... well ... Min kompis hade en på mig och henne med hon bytte hahah </3 Vi kan bilda klubb för oss som aldrig får vara med på andra personers profilbilder. 6 sep, 2015 20:39 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Tack! Tror jag ska prova Pojken som kan göra statyer levande. Skrivet av Minihäst: Hej! Skriv något jag ska skriva. En idé till en historia typ. Inte så invecklat men ja. Om ni vill. Jag behöver nämligen en spark i baken för att börja skriva ordentligt. Det räcker med ett ord tror jag. Sorry! Alla idéer jag har på lager är idéer jag vill använda själv. D: Fast tyyp, häxor och vampyrer? o.O En pojke som kan göra statyer levande. Ett gäng kvinnliga finska vikingar som kommit till modern tid. Nej, jag vet verkligen inget. D= Tror det är bra att jag bara kan få skriva lite utan att ha massa press på mig själv att jag inte får sabba mina idéer liksom. another day, another slay 6 sep, 2015 21:16 |
|
Borttagen
|
Hon mår bra 6 sep, 2015 21:25 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
6 sep, 2015 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan inte fatta att jag faktiskt ska bli standup-komiker! Coolt! Vi kanske blir kollegor i framtiden. 6 sep, 2015 21:37 |
|
kid
Elev |
det hÄNDE IGEN OCH NU GÅR DET ATT KLICKA PÅ OLIKA SIDOR UTAN ATT DET FÖRSVINNER
Spoiler: Tryck här för att visa! kommer aldrig stänga ner mugglis nu hah (bytte sida från tumblr till mugglis och det blev en glitch eller något så att bakgrunden fastnade) 6 sep, 2015 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen