Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21173 21174 21175 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fick åka ambulans igårkväll. Inte som patient men som anhörig. Det var lite läskigt.



(Är du och de dina okej?)

6 sep, 2015 19:17

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fick åka ambulans igårkväll. Inte som patient men som anhörig. Det var lite läskigt.


Åh D: vem och varför?
förstår det! Men hoppas att ni mår bättre nu ♥

6 sep, 2015 19:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Fick åka ambulans igårkväll. Inte som patient men som anhörig. Det var lite läskigt.



(Är du och de dina okej?)
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Fick åka ambulans igårkväll. Inte som patient men som anhörig. Det var lite läskigt.


Åh D: vem och varför?
förstår det! Men hoppas att ni mår bättre nu ♥


Jodå allt gick bra tillslut! Min kompis hade fått i sig lite för mkt och även slagit sig i huvudet. Men ingen blödning eller så som tur var

6 sep, 2015 19:30

Frivolt
Elev

Avatar


Kelpie Åh va skönt att höra att allt gick bra Hoppas din vän mår bättre nu

6 sep, 2015 19:32

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Jet black heart av 5 Seconds of Summer är så bra att jag typ dör lite varje gång jag lyssnar på den.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

6 sep, 2015 19:33

Borttagen

Avatar


Herregud.. Solljuset lyser upp hela eken. Löven ser ut som om de var gjutna i guld. Pur magi..

6 sep, 2015 19:36

Borttagen

Avatar


Hittade en så fin film på youtube ♥

6 sep, 2015 20:00

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tenta på fredag, och har suttit och pluggat sen 13 idag. Nu får det vara. #huvudvärkdeluxe


Vad pluggar du för ngt? Lycka till på tentan!

6 sep, 2015 20:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Tenta på fredag, och har suttit och pluggat sen 13 idag. Nu får det vara. #huvudvärkdeluxe


Vad pluggar du för ngt? Lycka till på tentan!

Förskollärarprogrammet, historik, läroplaner och skollagen och sånt just nu. Taack

6 sep, 2015 20:06

Ginny00
Elev

Avatar


Jag gillar blåbärsmuffins. Och jag lade nyss upp min fic på Wattpad

6 sep, 2015 20:31

1 2 3 ... 21173 21174 21175 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.