Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21171 21172 21173 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Piggelinisen DIN FORUMSIGNATUR OMF



Hahha veeet xD Alla älskar POTC!

Vi älskar Kiera Knightleys hår också

fick lust att se om filmerna nu!!


Gör det! Det är ju ärligt de bästa filmerna som nånsin gjorts!

de är verkligen skitbra!

Ni vet väl om att det ska komma en till?



MEN VAD SÄGER DU KVINNA?!!! OMR JAG ÄLSKAR DIG xD

Det visste jag inte!!! Och jag är typ huge fan av POTC, du gjorde min dag absolut!

Omg det har jag vetat i typ ett år eller något - hur kan du ha missat? xDD
Dead Men Tell No Tales heter den men den kommer inte förrän 7 juli 2017.



Meeeeeh jag trodde jag visste allt som hate med POTC att göra men nej xD Asså så sjukt glad jag blev av din kommentar! Längtar som fan till 2017!

Vilken är din favorit? Jag tror att min är Dead Man's Chest! :3



aaaahh vad svårt xD Men jag älskar alla hahha
Om jag måste välja blir det nog Black Pearl eller Dead man's chest
Bara jag som gillar At World's End?



naaaahh sa ju att jag älskar alla xD


MEN VÄNTA VA??? Är inte Kiera med i nästa? 8|

6 sep, 2015 12:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vet ej vad jag ska göra idag.
Supernatural??? Arrow??? Någon ny serie??? Pirates of the Caribbean??? Rebel Belle???
Med te??? Med iskaffe??? Med smoothie??? Med kladdkaka???
I pyjamas??? I actual kläder???
I min säng??? I soffan???
(vara med mina vänner???)
dagen har så många möjligheter

min dag kommer vara breaking bad (kanske potc sen), rabarbersaft, pyjamas, i sängen. heheheh xp

6 sep, 2015 12:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Piggelinisen DIN FORUMSIGNATUR OMF



Hahha veeet xD Alla älskar POTC!

Vi älskar Kiera Knightleys hår också

fick lust att se om filmerna nu!!


Gör det! Det är ju ärligt de bästa filmerna som nånsin gjorts!

de är verkligen skitbra!

Ni vet väl om att det ska komma en till?



MEN VAD SÄGER DU KVINNA?!!! OMR JAG ÄLSKAR DIG xD

Det visste jag inte!!! Och jag är typ huge fan av POTC, du gjorde min dag absolut!

Omg det har jag vetat i typ ett år eller något - hur kan du ha missat? xDD
Dead Men Tell No Tales heter den men den kommer inte förrän 7 juli 2017.



Meeeeeh jag trodde jag visste allt som hate med POTC att göra men nej xD Asså så sjukt glad jag blev av din kommentar! Längtar som fan till 2017!

Vilken är din favorit? Jag tror att min är Dead Man's Chest! :3



aaaahh vad svårt xD Men jag älskar alla hahha
Om jag måste välja blir det nog Black Pearl eller Dead man's chest
Bara jag som gillar At World's End?



naaaahh sa ju att jag älskar alla xD


MEN VÄNTA VA??? Är inte Kiera med i nästa? 8|
Kiera och Orlando var ju inte med i On Stranger's Tides heller så..

6 sep, 2015 12:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Piggelinisen DIN FORUMSIGNATUR OMF



Hahha veeet xD Alla älskar POTC!

Vi älskar Kiera Knightleys hår också

fick lust att se om filmerna nu!!


Gör det! Det är ju ärligt de bästa filmerna som nånsin gjorts!

de är verkligen skitbra!

Ni vet väl om att det ska komma en till?



MEN VAD SÄGER DU KVINNA?!!! OMR JAG ÄLSKAR DIG xD

Det visste jag inte!!! Och jag är typ huge fan av POTC, du gjorde min dag absolut!

Omg det har jag vetat i typ ett år eller något - hur kan du ha missat? xDD
Dead Men Tell No Tales heter den men den kommer inte förrän 7 juli 2017.



Meeeeeh jag trodde jag visste allt som hate med POTC att göra men nej xD Asså så sjukt glad jag blev av din kommentar! Längtar som fan till 2017!

Vilken är din favorit? Jag tror att min är Dead Man's Chest! :3



aaaahh vad svårt xD Men jag älskar alla hahha
Om jag måste välja blir det nog Black Pearl eller Dead man's chest
Bara jag som gillar At World's End?



naaaahh sa ju att jag älskar alla xD


MEN VÄNTA VA??? Är inte Kiera med i nästa? 8|
Kiera och Orlando var ju inte med i On Stranger's Tides heller så..


Neeej men Orlando är men i dmtnt

6 sep, 2015 12:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ella01:
Fick en impuls.

Tog på mig min vita skjorta, min gryffinorslips. Ritade ett ätt i pannan. Tog ett par runda solglasögon och tryckte ut glaset och så vips så stod Harry Potter framför mig i spegeln.



Skulle du vilja lägga upp en bild på det? :3

6 sep, 2015 13:06

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Fick en impuls.

Tog på mig min vita skjorta, min gryffinorslips. Ritade ett ätt i pannan. Tog ett par runda solglasögon och tryckte ut glaset och så vips så stod Harry Potter framför mig i spegeln.



Skulle du vilja lägga upp en bild på det? :3


Kan inte, men du har möjligtvis inte kik?

✩✩✩

6 sep, 2015 13:13

Minihäst
Elev

Avatar


Hej! Skriv något jag ska skriva. En idé till en historia typ. Inte så invecklat men ja. Om ni vill. Jag behöver nämligen en spark i baken för att börja skriva ordentligt. Det räcker med ett ord tror jag.

another day, another slay

6 sep, 2015 14:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Fick en impuls.

Tog på mig min vita skjorta, min gryffinorslips. Ritade ett ätt i pannan. Tog ett par runda solglasögon och tryckte ut glaset och så vips så stod Harry Potter framför mig i spegeln.



Skulle du vilja lägga upp en bild på det? :3


Kan inte, men du har möjligtvis inte kik?


Nope Har du Skype? Du skulle ju kunna skicka den där, isåfall.

6 sep, 2015 14:48

Luna Chang
Elev

Avatar


Jim och Tanya ♥

Hej

6 sep, 2015 15:17

Borttagen

Avatar


Min hals strejkar idag, aj aj aj! Sitter och pluggar, kul söndag!

6 sep, 2015 15:22

1 2 3 ... 21171 21172 21173 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.