@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Acey
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan någon sälga 24 granar till mig för ett vätit pris Jag kan sälja några granar, inte 24 dock
26 maj, 2017 00:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: JAG VILL HA BADANKOR! BARA BADANKOR! JÄTTEMÅNGA! JAG HAR MYCKET PENGAR MEN JAG VILL HA BADANKOR Kan sälja om du vill YAYYY! Vad vill du ha för deeeen? 150? 26 maj, 2017 08:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Acey: hur monga sälger du och vilket pris?Skrivet av Borttagen: Kan någon sälga 24 granar till mig för ett vätit pris Jag kan sälja några granar, inte 24 dock 26 maj, 2017 10:03 |
|
Acey
Elev |
Jag är osäker på vad dom brukar gå för men kan sälja 5.
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Acey: hur monga sälger du och vilket pris? Skrivet av Borttagen: Kan någon sälga 24 granar till mig för ett vätit pris Jag kan sälja några granar, inte 24 dock
26 maj, 2017 18:02 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: JAG VILL HA BADANKOR! BARA BADANKOR! JÄTTEMÅNGA! JAG HAR MYCKET PENGAR MEN JAG VILL HA BADANKOR Kan sälja om du vill YAYYY! Vad vill du ha för deeeen? 150? Det går bra de www.kulturforeningennimbus.com 27 maj, 2017 12:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: JAG VILL HA BADANKOR! BARA BADANKOR! JÄTTEMÅNGA! JAG HAR MYCKET PENGAR MEN JAG VILL HA BADANKOR Kan sälja om du vill YAYYY! Vad vill du ha för deeeen? 150? Det går bra de Det var bra xD! När ska jag lägga ut? 27 maj, 2017 16:49 |
|
[CTU]Lionel
Elev |
Säljer evig snö, JUL 2016, Julgetter, Rosa paraplyn, Bengtar, Felix Felicis, och gryffindorhalsdukar.
Kan förhandla om allt annat som finns på min profil också! Pris kan diskuteras i PM. 27 maj, 2017 17:46 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: JAG VILL HA BADANKOR! BARA BADANKOR! JÄTTEMÅNGA! JAG HAR MYCKET PENGAR MEN JAG VILL HA BADANKOR Kan sälja om du vill YAYYY! Vad vill du ha för deeeen? 150? Det går bra de Det var bra xD! När ska jag lägga ut? Antagligen när vi båda är inloggadeee www.kulturforeningennimbus.com 27 maj, 2017 21:29 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Hur mycket brukar ni betala för guldkort? Jag säljer trion för ett bra pris
28 maj, 2017 10:05 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: jag har ifall du vill köpaa xD 7G/stHur mycket brukar ni betala för guldkort? Jag säljer trion för ett bra pris
28 maj, 2017 10:07 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen