Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21167 21168 21169 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Jag började se på en ny serie idag.. den är typ lite läskigt men jag gillar det.. (tycker annars inte om Skräckfilmer) en lite spänning ska de va nu ska jag kolla ett avsnitt. Blir kul att se om man vågar sova sen


Vilken? Scream?

5 sep, 2015 22:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fjalar:
Folk pratar om att vi ska ha kräftskiva som klassfest. Jag har aldrig varit på kräftskiva. Bildgooglade. Och alltså nääe, det ser inte kul ut??

Det är som midsommar, påsk och jul fast med kräftor istället för sill.

5 sep, 2015 22:39

Borttagen

Avatar


Antingen så är det åska eller något helt märkligt ljud utanför... Vad det en e så håller det mig uppe..

5 sep, 2015 22:39

Solkatten
Elev

Avatar


Läste en ganska bra fanfiction och kommer till det sista utlagda kapitlet. Kollar när det är utlagt och ser att den senast är uppdaterad 2014. Så det lär troligtvis inte komma något nytt kapitel... skit.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 sep, 2015 23:34

Holytail
Elev

Avatar


IM DANSING IN THE RAIN!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

5 sep, 2015 23:37

Emma Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Läste en ganska bra fanfiction och kommer till det sista utlagda kapitlet. Kollar när det är utlagt och ser att den senast är uppdaterad 2014. Så det lär troligtvis inte komma något nytt kapitel... skit.

Vilken? :p

Trött tjej <333

5 sep, 2015 23:40

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Solkatten:
Läste en ganska bra fanfiction och kommer till det sista utlagda kapitlet. Kollar när det är utlagt och ser att den senast är uppdaterad 2014. Så det lär troligtvis inte komma något nytt kapitel... skit.

Vilken? :p

Det är en The Vamps fanfiction. ;3

http://www.quotev.com/story/3992386/Cashed-Dreams/2/

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 sep, 2015 23:45

Borttagen

Avatar


hATAR ALLT
är ej särskilt trött men har jätteont i mina ögon och min hals och mitt huvud och vill dö

5 sep, 2015 23:45

Solkatten
Elev

Avatar


Åh jag vill att det ska bli vinter nu! ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 sep, 2015 23:46

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Jag började se på en ny serie idag.. den är typ lite läskigt men jag gillar det.. (tycker annars inte om Skräckfilmer) en lite spänning ska de va nu ska jag kolla ett avsnitt. Blir kul att se om man vågar sova sen


Vilken? Scream?

nääi, The returned heter den. O den är inte på de sättet skräckfilm aktig, mer creepy typ

5 sep, 2015 23:47

1 2 3 ... 21167 21168 21169 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.