@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Jag började se på en ny serie idag.. den är typ lite läskigt men jag gillar det.. (tycker annars inte om Skräckfilmer) en lite spänning ska de va Vilken? Scream? 5 sep, 2015 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Folk pratar om att vi ska ha kräftskiva som klassfest. Jag har aldrig varit på kräftskiva. Bildgooglade. Och alltså nääe, det ser inte kul ut?? Det är som midsommar, påsk och jul fast med kräftor istället för sill. 5 sep, 2015 22:39 |
|
Borttagen
|
Antingen så är det åska eller något helt märkligt ljud utanför... Vad det en e så håller det mig uppe..
5 sep, 2015 22:39 |
|
Solkatten
Elev |
Läste en ganska bra fanfiction och kommer till det sista utlagda kapitlet. Kollar när det är utlagt och ser att den senast är uppdaterad 2014.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2015 23:34 |
|
Holytail
Elev |
5 sep, 2015 23:37 |
|
Emma Granger
Elev |
Skrivet av Solkatten: Läste en ganska bra fanfiction och kommer till det sista utlagda kapitlet. Kollar när det är utlagt och ser att den senast är uppdaterad 2014. Vilken? :p Trött tjej <333 5 sep, 2015 23:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Emma Granger: Skrivet av Solkatten: Läste en ganska bra fanfiction och kommer till det sista utlagda kapitlet. Kollar när det är utlagt och ser att den senast är uppdaterad 2014. Vilken? :p Det är en The Vamps fanfiction. ;3 http://www.quotev.com/story/3992386/Cashed-Dreams/2/ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2015 23:45 |
|
Borttagen
|
hATAR ALLT
är ej särskilt trött men har jätteont i mina ögon och min hals och mitt huvud och vill dö 5 sep, 2015 23:45 |
|
Solkatten
Elev |
Åh jag vill att det ska bli vinter nu! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2015 23:46 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Jag började se på en ny serie idag.. den är typ lite läskigt men jag gillar det.. (tycker annars inte om Skräckfilmer) en lite spänning ska de va Vilken? Scream? nääi, The returned heter den. O den är inte på de sättet skräckfilm aktig, mer creepy typ 5 sep, 2015 23:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen