Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21163 21164 21165 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar



5 sep, 2015 09:44

Borttagen

Avatar


Vill ha kaffe latte men har slut på mjölk, jag är sjuk och det är långt till affären

5 sep, 2015 09:51

Kintsugi
Prefekt

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-arn2-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xaf1%2Fv%2Ft1.0-9%2F10610719_4449950983683_8482986013292464022_n.jpg%3Foh%3D1be4444f7ccb4142d827661e07d68df6%26amp%3Boe%3D567E7646



Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

5 sep, 2015 10:07

Fjalar
Elev

Avatar


I morgon ska min familj åka till Astrid Lindgrens Värld (tar 1 h 20 min med bil). Borde jag följa med? Är det värt att spendera tid med några jättejobbiga människor för att få se hur det ser ut på alv, eller är det mer värt att vara ensam hemma för en gångs skull?

5 sep, 2015 10:46

Borttagen

Avatar


Fick ett sms och blev jätteglad.
...
....
.....
...... det var från halebop

så besviken <//3

5 sep, 2015 11:06

Fjalar
Elev

Avatar


Upptäckte precis att en jättejättejättecool person som jag har träffat publicerade en bok för några år sedan ("Evigheten, syster" . Och den finns på bibblan, har reserverat den nu yaaay.

5 sep, 2015 11:16

Borttagen

Avatar


Alltså Troye Sivan herregud så himla bra i cannot handle this får panik

5 sep, 2015 11:47

Borttagen

Avatar


Jag hade så gärna velat gå på open mic standup idag och testat på livet som standup-komiker men jag är jättesjuk och har inte haft tid/ork att förbereda någonting... men det blir förmodligen fler chanser!

5 sep, 2015 12:15

Borttagen

Avatar


Tänkte gå ut och springa idag men idk om jag orkar ???? well

5 sep, 2015 12:49

Frivolt
Elev

Avatar


Hade HELT glömt bort att det skulle vara loppis här idag xD Folk har ställt ut bord framför sina hus och säljer saker x)

Hade HELT glömt bort det! Satt o undrade varför det va så mkt folk ute idag xD

Aja, den e slut om tjugo minuter! tur det iaf xD

5 sep, 2015 13:43

1 2 3 ... 21163 21164 21165 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.