@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
5 sep, 2015 09:44 |
|
Borttagen
|
Vill ha kaffe latte men har slut på mjölk, jag är sjuk och det är långt till affären
5 sep, 2015 09:51 |
|
Kintsugi
Prefekt |
5 sep, 2015 10:07 |
|
Fjalar
Elev |
I morgon ska min familj åka till Astrid Lindgrens Värld (tar 1 h 20 min med bil). Borde jag följa med? Är det värt att spendera tid med några jättejobbiga människor för att få se hur det ser ut på alv, eller är det mer värt att vara ensam hemma för en gångs skull?
5 sep, 2015 10:46 |
|
Borttagen
|
Fick ett sms och blev jätteglad.
... .... ..... ...... det var från halebop så besviken <//3 5 sep, 2015 11:06 |
|
Fjalar
Elev |
Upptäckte precis att en jättejättejättecool person som jag har träffat publicerade en bok för några år sedan ("Evigheten, syster"
5 sep, 2015 11:16 |
|
Borttagen
|
Alltså Troye Sivan herregud så himla bra i cannot handle this får panik
5 sep, 2015 11:47 |
|
Borttagen
|
Jag hade så gärna velat gå på open mic standup idag och testat på livet som standup-komiker men jag är jättesjuk och har inte haft tid/ork att förbereda någonting... men det blir förmodligen fler chanser!
5 sep, 2015 12:15 |
|
Borttagen
|
Tänkte gå ut och springa idag men idk om jag orkar ???? well
5 sep, 2015 12:49 |
|
Frivolt
Elev |
Hade HELT glömt bort att det skulle vara loppis här idag xD Folk har ställt ut bord framför sina hus och säljer saker x)
Hade HELT glömt bort det! Satt o undrade varför det va så mkt folk ute idag xD Aja, den e slut om tjugo minuter! tur det iaf xD 5 sep, 2015 13:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen