@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Into the woods and Out of the woods and Home before dark!
4 sep, 2015 22:15 |
|
Hedwig96
Elev |
Alltså namn. Jag tror jag är fäst vid namn eller nåt.. Undrar ofta vad en människa kan tänkas heta. Eller vad nån ska döpa sin Bebis till.. eller vad katten där borta heter osv..
Sen när man får veta (om man får veta) är de så där, oh de var speciellt.. ellet woow vilket fint.. eller nja inte nåt jag skulle döpa mitt barn till.. o sen ba kaputt, så tänker man inte på de så mycket mer 4 sep, 2015 22:58 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 4 sep, 2015 23:00 |
|
Frivolt
Elev |
Ligger här o lyssnar på gamla lugna disney-låtar ♥ Pochahontas, Anastasia (som jag vet inte är disney men ändå), Ringaren i Notre Dame osv ♥
Måste ha ett titta-på-massa-disney-filmer dag nån dag framöver! ♥ Älskar musiken ♥ 4 sep, 2015 23:34 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ligger här o lyssnar på gamla lugna disney-låtar ♥ Pochahontas, Anastasia (som jag vet inte är disney men ändå), Ringaren i Notre Dame osv ♥ Måste ha ett titta-på-massa-disney-filmer dag nån dag framöver! ♥ Älskar musiken ♥ Vart hittar man dom låtarna?
4 sep, 2015 23:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Ligger här o lyssnar på gamla lugna disney-låtar ♥ Pochahontas, Anastasia (som jag vet inte är disney men ändå), Ringaren i Notre Dame osv ♥ Måste ha ett titta-på-massa-disney-filmer dag nån dag framöver! ♥ Älskar musiken ♥ Vart hittar man dom låtarna? Youtube ♥ :'D Några finns säkert på Spotify också 4 sep, 2015 23:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Ligger här o lyssnar på gamla lugna disney-låtar ♥ Pochahontas, Anastasia (som jag vet inte är disney men ändå), Ringaren i Notre Dame osv ♥ Måste ha ett titta-på-massa-disney-filmer dag nån dag framöver! ♥ Älskar musiken ♥ Vart hittar man dom låtarna? Youtube ♥ :'D Några finns säkert på Spotify också Precis när jag läste det här började personen, vars livestream jag kollar på, sjunga "Can you feel the love tonight". xD 4 sep, 2015 23:48 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Ligger här o lyssnar på gamla lugna disney-låtar ♥ Pochahontas, Anastasia (som jag vet inte är disney men ändå), Ringaren i Notre Dame osv ♥ Måste ha ett titta-på-massa-disney-filmer dag nån dag framöver! ♥ Älskar musiken ♥ Vart hittar man dom låtarna? Youtube ♥ :'D Några finns säkert på Spotify också Precis när jag läste det här började personen, vars livestream jag kollar på, sjunga "Can you feel the love tonight". xD Hahah ååh vilket sammanträffande x) ^_^ 4 sep, 2015 23:50 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 5 sep, 2015 00:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag var ute ikväll och mys-festade lite med två polare. Kom hem, och tänkte: "åh vad skönt. Jag är hemma själv" (för vi är totalt 4 pers i lägenheten den här veckan). Tjugo minter senare händer det här, och då är det inte en vit, uppblåst tok utan FYRA:
En som är full nog att fnittra sönder i sin säng med sin bästa kompis andra bästa kompis i rummet bredvid, bästa kompisen som inte är singel har det mysigt med sin franske fulle kamrat i soffan... och jag är för nykter för att orka hantera det här vettigt!!!!! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 sep, 2015 03:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen