@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Man vet att man jobbar inom vården när man tjänar under 20.000 i månaden men ändå blir erbjuden terapi i slutet av arbetsdagen.
Trevlig helg people! 4 sep, 2015 19:52 |
|
Frivolt
Elev |
Tinkerbell? Annars var det säkert något annat du syftade på! Saucepanelf? xD typ 4 sep, 2015 19:58 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Tinkerbell? Annars var det säkert något annat du syftade på! Saucepanelf? xD typ Jo, Tinkerbell vet jag att hon heter ^^ Men undrade mer vad de översatt kastrullälva från xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 sep, 2015 20:01 |
|
smörbyttan
Elev |
Jag har löss. Ska precis tvätta ur medlet som tar bort dem.
GUD JAG HAR LÖSS JÄMT SÅ JOBBIGT ASLKDFJHpsifh
4 sep, 2015 20:01 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Tinkerbell? Annars var det säkert något annat du syftade på! Saucepanelf? xD typ Jo, Tinkerbell vet jag att hon heter ^^ Men undrade mer vad de översatt kastrullälva från xD Haha xD jadu, det va ju en bra fråga? xD Hon kanske sover i kastruller? Eller typ...jag vet inte xD 4 sep, 2015 20:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Tinkerbell? Annars var det säkert något annat du syftade på! Saucepanelf? xD typ Jo, Tinkerbell vet jag att hon heter ^^ Men undrade mer vad de översatt kastrullälva från xD Haha xD jadu, det va ju en bra fråga? xD Hon kanske sover i kastruller? Eller typ...jag vet inte xD Nej de har vanliga älvhus, de mer bygger saker medans de andra älvorna har naturmagi ^^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 sep, 2015 20:05 |
|
Frivolt
Elev |
Vildvittra Ja, det e ju bara så att vissa saker ska man nog inte ifrågasätta
4 sep, 2015 20:06 |
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av smörbyttan: Tvättar du håret ofta? För om du gör det så är ju håret rent hela tiden, och då dras löss till dig, så ett tips är att tvätta håret en gång i veckan, det kanske hjälper Jag har löss. Ska precis tvätta ur medlet som tar bort dem. GUD JAG HAR LÖSS JÄMT SÅ JOBBIGT ASLKDFJHpsifh
4 sep, 2015 20:07 |
|
smörbyttan
Elev |
Skrivet av Signe tha toast: Skrivet av smörbyttan: Tvättar du håret ofta? För om du gör det så är ju håret rent hela tiden, och då dras löss till dig, så ett tips är att tvätta håret en gång i veckan, det kanske hjälper Jag har löss. Ska precis tvätta ur medlet som tar bort dem. GUD JAG HAR LÖSS JÄMT SÅ JOBBIGT ASLKDFJHpsifh Jag tvättar efter varje gång jag tränar fotboll och har idrott i skolan (det måste jag ju) så då blir det fem gånger i veckan. Duschar aldrig hemma
4 sep, 2015 20:30 |
|
Katla
Elev |
long time no see mugglis.......minns när jag var populär här typ 2011. good times
♏︎ 4 sep, 2015 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen