@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
4 sep, 2015 16:53 |
|
Chaemy
Elev |
Jag var hos optikern och gjorde en synundersökning. Mitt synfel som jag hade för något år sedan är nästan borta!
4 sep, 2015 17:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Jag var hos optikern och gjorde en synundersökning. Mitt synfel som jag hade för något år sedan är nästan borta! jaaa vad kul 4 sep, 2015 17:19 |
|
Borttagen
|
Satt ute i korridoren på NO:n själv och så kom Rasmus ut (han går i nian) och tyckte att jag borde följa med till Robin ikväll.
"Om jag kommer så kommer du ok?? Pinky promise?" "... nä jag tror ej att jag kommer." "Joooo, pinky promise?" "Men nä jag vet inte om jag kan eller något jag vet inte." "Pinky promise!!!!" "Ok fine then." "Igen?" "... varför ... men ok ..." "Även om inte jag kommer så kommer du!!" "... va ... nej ..." wELL ska tydligen till robin idag (nej) men alltså ... hahah ♥ 4 sep, 2015 17:28 |
|
Borttagen
|
älska när familjen skriker på varann : )))))))))))
men är lite glad för att jag inte är inblandad. 4 sep, 2015 17:43 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på WILD av Troye omg babe ♥333
4 sep, 2015 17:46 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Såååå fiiiiiin! ♥ Merlin's beard jag vet ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 sep, 2015 17:56 |
|
Syrup
Elev |
Metallbiten som har varit fast i min häl i över en och en halv månad kom äntligen ut idag! Jag gick till skolsyster så att hon kunde pilla ut den, och nu gör det inte ont längre B) Yeay!
4 sep, 2015 18:30 |
|
Borttagen
|
En av mina medboende har så många par skor! Han har placerat dem i en stor hög i hallen utanför mitt rum så jag reagerar alltid på dom. Jag fattar inte hur han kan ha så många xD Det är typ två av varje skotyp, en del är snarlika. Då är inte hans vinterskor medräknade. Har verkligen aldrig förstått grejen med att ha så många skor? Själv har jag dessa:
- ett par typ sneakers som jag har vår, sommar, höst, de är svarta och passar till allt - ett par sandaler - ett par kängor jag har på vintern - gummistövlar That's it! 4 sep, 2015 18:38 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 sep, 2015 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen