Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21158 21159 21160 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Känner mig som en hemsk person nu! Jag buffade katten! Hon skulle hoppa upp i fotöljen och så sätter jag armen dit just när hon hoppar så hon flyger ner igen Just stirra hion på mig som jag var en hemsk individ utna hjärta... Jag hatar mig själv just nu! Kissen förlåt mig dåå!

4 sep, 2015 09:17

Kintsugi
Prefekt

Avatar


NI ÄR SÅ HIMLA DÅLIGA PÅ ATT VARA LYCKLIGA.... = Uppdatera lyckliga-tråden så att jag kan skriva i den. haahahah


Idag fick jag boendealternativ inför Japanflytten. Lång historia kort: jag ville bo i share house, valde Osaka som hade alternativet, en hemsida uppdaterades och share house för osakastuderande försvann, jag sökte det alternativet ändå.

Idag kom alternativen:
Förslag ett: mellandyrt, nytt bygge, fräscht, ligger skittråkigt, inga parker, men fint inomhus, 22-30min från skolan.
Förslag två: billigast, litet gym med träningscyklar, nära till havet, två parker i området, personligt, massor med japaner, stora rum, 15min från skolan, tio toaletter varav 4 är enbart för tjejer, "inkastade myrornamöbler".
Förslag tre: Dyrast, mitt i staden, 10min till skolan, opersonligt, tråkigt område, inga direkta parker, stora rum, fräscht till max, tråkigt kök/living room.


Och jag var först med att ansöka om detta rummet (förslag 2, rosamarkerat), så nu håller jag tummarna på att jag får det bästa, billiga, coola rummet i Minato


Annars... suger det lite.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

4 sep, 2015 11:12

LIA15
Elev

Avatar


Vi ska ha matte nu, och sedan idrott. Sen är det heeeelg! ♥ ♥ ♥

4 sep, 2015 12:03

Borttagen

Avatar


Helt plötsligt är jag trummis i en orkester. Whaaat

4 sep, 2015 12:13

Frivolt
Elev

Avatar


Vill ha godis men vet inte om jag orkar gå o köpa D:

4 sep, 2015 14:29

Borttagen

Avatar


Har satt upp mitt skrivbord så jag äntligen har en plats att arbeta och spela på men har fortfarande inte fixat login-problemen med Steam och LoL. Har snart försökt med allt. ._.
Vill spelaaaaaa. D:

4 sep, 2015 14:30

kid
Elev

Avatar


Det regnar ♥ ♥ ♥

4 sep, 2015 15:57

Klaestron
Elev

Avatar


Mot Södertälje!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

4 sep, 2015 15:58

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Snart gör jag teoriprovet...
hur gick det ? :3

4 sep, 2015 16:01

Borttagen

Avatar




JAG SKRIKER

4 sep, 2015 16:16

1 2 3 ... 21158 21159 21160 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.