@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Känner mig som en hemsk person nu! Jag buffade katten! Hon skulle hoppa upp i fotöljen och så sätter jag armen dit just när hon hoppar så hon flyger ner igen
4 sep, 2015 09:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
NI ÄR SÅ HIMLA DÅLIGA PÅ ATT VARA LYCKLIGA.... = Uppdatera lyckliga-tråden så att jag kan skriva i den. haahahah
Idag fick jag boendealternativ inför Japanflytten. Lång historia kort: jag ville bo i share house, valde Osaka som hade alternativet, en hemsida uppdaterades och share house för osakastuderande försvann, jag sökte det alternativet ändå. Idag kom alternativen: Förslag ett: mellandyrt, nytt bygge, fräscht, ligger skittråkigt, inga parker, men fint inomhus, 22-30min från skolan. Förslag två: billigast, litet gym med träningscyklar, nära till havet, två parker i området, personligt, massor med japaner, stora rum, 15min från skolan, tio toaletter varav 4 är enbart för tjejer, "inkastade myrornamöbler". Förslag tre: Dyrast, mitt i staden, 10min till skolan, opersonligt, tråkigt område, inga direkta parker, stora rum, fräscht till max, tråkigt kök/living room. Och jag var först med att ansöka om detta rummet (förslag 2, rosamarkerat), så nu håller jag tummarna på att jag får det bästa, billiga, coola rummet i Minato Annars... suger det lite. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 sep, 2015 11:12 |
|
LIA15
Elev |
Vi ska ha matte nu, och sedan idrott. Sen är det heeeelg! ♥ ♥ ♥
4 sep, 2015 12:03 |
|
Borttagen
|
Helt plötsligt är jag trummis i en orkester. Whaaat
4 sep, 2015 12:13 |
|
Frivolt
Elev |
Vill ha godis men vet inte om jag orkar gå o köpa D:
4 sep, 2015 14:29 |
|
Borttagen
|
Har satt upp mitt skrivbord så jag äntligen har en plats att arbeta och spela på men har fortfarande inte fixat login-problemen med Steam och LoL. Har snart försökt med allt. ._.
Vill spelaaaaaa. D: 4 sep, 2015 14:30 |
|
kid
Elev |
Det regnar ♥ ♥ ♥
4 sep, 2015 15:57 |
|
Klaestron
Elev |
4 sep, 2015 15:58 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: hur gick det ? :3Snart gör jag teoriprovet... 4 sep, 2015 16:01 |
|
Borttagen
|
JAG SKRIKER 4 sep, 2015 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen