@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
3 sep, 2015 20:11 |
|
Borttagen
|
Träffade en idag som trodde jag var två år yngre än dem. Att jag är 14 år. ;_;
Jag är 18 år... Varför ser jag så liten ut? 3 sep, 2015 20:24 |
|
Chaemy
Elev |
Jag har ungefär fyra par byxor (varav hälften av dem för korta), två långärmade tröjor och några fler kortärmade tröjor som inte matchar till byxorna plus att det är för kalla den här tiden på året. Jag har en del kjolar men det är för kallt för det också. Underkläderna är mest för små och börjar få hål.
Jag borde verkligen köpa fler kläder. Får köpa byxor och underkläder så billigt som går på typ HM, sen får nog resten bli second hand. Det blir nog svårt att få till den typen av kläder jag vill ha för jag lägger gärna pengar på annat än kläder, men jag ska ändå försöka få det så snyggt som möjligt och så billigt som möjligt. Haha, det är inte det att min familj inte har råd eller så, jag köper bara väldigt sällan kläder.
3 sep, 2015 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag älskar coldplay så mycket, förstår inte varför jag inte lyssnar på dem så ofta. De är mitt favoritband! 3 sep, 2015 20:52 |
|
aascendio
Elev |
3 sep, 2015 21:47 |
|
Hedwig96
Elev |
Imorgon får jag äntligen internet. O de ska bannemej funka. Hittills har jag delat från telefonen och de funkar inte så bra de heller... frustrerande
Men imorgon yeey 3 sep, 2015 21:55 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag läser Champion nu! (Alla Legend-fans, ni vet vad jag menar!)
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 3 sep, 2015 21:58 |
|
yerAwizardThea
Elev |
3 sep, 2015 22:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHAHAHAH Det här gjorde min månad! ♥
För alla brukar väl skrika på saker som man plockar upp? http://www.liveleak.com/view?i=8b9_1436178952 Dagens konstanterande: Alla borde ha en papegoja att köra peek a boo med. Så det så. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 sep, 2015 22:17 |
|
Borttagen
|
Jag har fått ett meddelande för över en månad sedan. Jag jade missat deyär t och såg det idag. Jag säger inte från vem det är. Men det gjorde mig undetbart lycklig. Hoppas du vet vem du är! Föresten om du läser detta, ingen har nånsin sagt nått så underbart till mig!
3 sep, 2015 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen