Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21155 21156 21157 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Aveline
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Aveline:
Sitter återigen i biblioteket och skriver på en fanfiction och har musik i öronen. Det är så mysigt och underbart. Jag vill stanna här för alltid.

Åh låter underbart ♥


Japp, det är jätte härligt här. Kan gå in på mugglis lite i mellan åt och jag vill ärligt inte att biblioteket stänger. Räknar ner minuterna och önskar att klockan för ens gångs skull skulle sakta ner och göra vad jag ber om.

"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side."

3 sep, 2015 17:35

Angelinaa
Elev

Avatar


Har lite impulsivt börjat försöka lära mig japanska (Kommer antagligen inte komma långt, men värt ett försök xP) Gör det bästa av arbetslösheten xP

3 sep, 2015 17:46

Luna Chang
Elev

Avatar


Någon här som har läst The help/Niceville?

Hej

3 sep, 2015 17:59

Ella01
Elev

Avatar


Idag var en bra dag. Det regnade inte och jag slutade hyfsat tidigt. Sedan har jag ju kommit på en toppen idé till en berättelse också. Nu saknas bara en kopp te

✩✩✩

3 sep, 2015 17:59

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
FICK JUST REDA PÅ ATT EN AV MINA KLASSKOMPISAR OCKSÅ TITTAR PÅ SENSE8 HOHO
SENSE8 ÄR V V V BRA lyckades övertala typ 2 pers att se på det oops

3 sep, 2015 18:29

Luna Chang
Elev

Avatar


http://nouw.com/booksforyou/book-on-my-bed-side-table-20332177

Om det faktiskt är någon som läser dessa så skulle ni ju kunna få säga något om det, bara så jag vet om det är värt att fortsätta

Hej

3 sep, 2015 19:07

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kola:
AHHH laddade precis upp min första cover, är så nervös ;/

skriv gärna vad ni tycker ((;




DIN ENGELSKA ♥ ♥ ♥ ♥
OCH JÄKLAR VA DUKTIG DU ÄR PÅ ATT SJUNGA ♥ Jätteduktig verkligen!!!! ♥
LOVE it!! ♥


gulleplutt ♥

that's all I got to say

3 sep, 2015 19:39

Borttagen

Avatar


jag älskar coldplay så mycket, förstår inte varför jag inte lyssnar på dem så ofta.

3 sep, 2015 19:43

Fellrendión
Elev

Avatar


Efter en lång runda med sparkcykeln har jag jävligt ont i magen.
Träningsvärk kallar de skiten annars.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

3 sep, 2015 19:54

Frivolt
Elev

Avatar


Min cykel är trasig så måste gå till arbetsterapin imorn D: vilket betyder att jag måste gå halv nio ist för att cykla kvart i -.-


zzznark D: (blir bara sömnig av tanken)


Sen vill jag se en film men vet inte vilken D:

3 sep, 2015 20:10

1 2 3 ... 21155 21156 21157 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.