Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21154 21155 21156 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Det känns som jag har glömt nåt..

3 sep, 2015 08:00

Borttagen

Avatar


Sitter i ensam heten här och håller tummarna att jag inte har feber men ändå så skulle jag inte orka till skolan imorgon....

3 sep, 2015 08:46

Borttagen

Avatar


Det är så svårt att hitta en fritidssysselsättning. Jag vill gå en kvällskurs men antingen är de för dyra, fullsatta eller blir inte av för att det är för få deltagare... att det ska vara så svårt Blir snart galen av tristess av att inte ha något att göra på kvällarna.

3 sep, 2015 09:35

Obliviate_
Elev

Avatar


schtaron

3 sep, 2015 09:51

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Tror jag vet precis vad min NaNo ska handla om i år (japp, jag ska va med igen! I will try til I succeed!)

Annars ska jag fika med Ruy Hobble idag Ska bli kul!!

3 sep, 2015 11:14

Beben
Elev

Avatar


Kommer fortfarande inte över att när jag bad min bror att säga fakeliampaynes namn så sa han 'Alien', vilket var hennes användarnamn när vi började chatta. ♥ xD :'D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

3 sep, 2015 14:46

Winny Geasley
Elev

Avatar


FICK JUST REDA PÅ ATT EN AV MINA KLASSKOMPISAR OCKSÅ TITTAR PÅ SENSE8 HOHO

3 sep, 2015 16:14

Borttagen

Avatar


Insåg just att jag har lyckats faila med rubriken till BÅDE del 1&2 av min ff..

3 sep, 2015 16:21

Aveline
Elev

Avatar

+1


Sitter återigen i biblioteket och skriver på en fanfiction och har musik i öronen. Det är så mysigt och underbart. Jag vill stanna här för alltid.

"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side."

3 sep, 2015 16:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Aveline:
Sitter återigen i biblioteket och skriver på en fanfiction och har musik i öronen. Det är så mysigt och underbart. Jag vill stanna här för alltid.

Åh låter underbart ♥

3 sep, 2015 17:08

1 2 3 ... 21154 21155 21156 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.