@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Det känns som jag har glömt nåt..
3 sep, 2015 08:00 |
|
Borttagen
|
Sitter i ensam heten här och håller tummarna att jag inte har feber men ändå så skulle jag inte orka till skolan imorgon....
3 sep, 2015 08:46 |
|
Borttagen
|
Det är så svårt att hitta en fritidssysselsättning. Jag vill gå en kvällskurs men antingen är de för dyra, fullsatta eller blir inte av för att det är för få deltagare... att det ska vara så svårt
3 sep, 2015 09:35 |
|
Obliviate_
Elev |
schtaron
3 sep, 2015 09:51 |
|
Frivolt
Elev |
Tror jag vet precis vad min NaNo ska handla om i år
Annars ska jag fika med Ruy Hobble idag 3 sep, 2015 11:14 |
|
Beben
Elev |
Kommer fortfarande inte över att när jag bad min bror att säga fakeliampaynes namn så sa han 'Alien', vilket var hennes användarnamn när vi började chatta. ♥ xD :'D
3 sep, 2015 14:46 |
|
Winny Geasley
Elev |
FICK JUST REDA PÅ ATT EN AV MINA KLASSKOMPISAR OCKSÅ TITTAR PÅ SENSE8 HOHO
3 sep, 2015 16:14 |
|
Borttagen
|
Insåg just att jag har lyckats faila med rubriken till BÅDE del 1&2 av min ff..
3 sep, 2015 16:21 |
|
Aveline
Elev |
Sitter återigen i biblioteket och skriver på en fanfiction och har musik i öronen. Det är så mysigt och underbart. Jag vill stanna här för alltid.
"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 3 sep, 2015 16:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aveline: Sitter återigen i biblioteket och skriver på en fanfiction och har musik i öronen. Det är så mysigt och underbart. Jag vill stanna här för alltid. Åh låter underbart ♥ 3 sep, 2015 17:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen