@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Alltså Tacos är SÅÅÅÅÅÅÅÅ gott ♥ ♥ Skulle kunna leva på den maträtten xD Det och Pasta...ÅÅÅH ♥ ♥ Jag håller med om tacos! Saknar det så himla mycket. Min magkatarr har slagit i ordentligt. Försökte äta vettig mat idag och igår med grönsaker... det tar totalstopp. Glass löser det hela, men jag är så rött på glass nu så det finns inte Åh men fy då D: Du får äta tacos när du blir frisk Åh men finns det inget annan som funkar ;O bara glass? Jag vet inte. Soppa kanske? Har inte provat. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 sep, 2015 22:27 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Alltså Tacos är SÅÅÅÅÅÅÅÅ gott ♥ ♥ Skulle kunna leva på den maträtten xD Det och Pasta...ÅÅÅH ♥ ♥ Jag håller med om tacos! Saknar det så himla mycket. Min magkatarr har slagit i ordentligt. Försökte äta vettig mat idag och igår med grönsaker... det tar totalstopp. Glass löser det hela, men jag är så rött på glass nu så det finns inte Åh men fy då D: Du får äta tacos när du blir frisk Åh men finns det inget annan som funkar ;O bara glass? Jag vet inte. Soppa kanske? Har inte provat. Pröva? 2 sep, 2015 22:27 |
|
Borttagen
|
Hade en mardröm inatt.
Samma återkommande drömmar jag hade när jag var 6 år. Har inte drömt det sedan dess.. men det var lika hemskt som då. 2 sep, 2015 22:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hade en mardröm inatt. Samma återkommande drömmar jag hade när jag var 6 år. Har inte drömt det sedan dess.. men det var lika hemskt som då. Jag hade en sådan grej för några år sedan men har sluppit det ett tag nu. Fast genom att nämna det nu kommer den säkert tillbaka. Önskar nästan att man kunde hjälpa någon att slippa mardrömmar, tycker faktiskt att oavsett hur bra eller dåligt man mår i vanliga fall så ska man ha lugn, frid och kanske till och med glädje under sömnen. 2 sep, 2015 23:27 |
|
Frivolt
Elev |
Det va som att vädret insåg att det va höst 1 september ;O Kändes som att det typ bara över en natt blev sådär höstigt kyligt ute!
Well - väntar på att träden ska bli färgglada ^^ 2 sep, 2015 23:31 |
|
Borttagen
|
ALLTSÅ IKEA, VARFÖR?!
Kommer fan bli en fåtölj i stället för ett skrivbord av det här. -.- 3 sep, 2015 01:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ IKEA, VARFÖR?! Kommer fan bli en fåtölj i stället för ett skrivbord av det här. -.- Hahah, en skrivtölj x) 3 sep, 2015 02:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ IKEA, VARFÖR?! Kommer fan bli en fåtölj i stället för ett skrivbord av det här. -.- Hahah, en skrivtölj x) Jag skulle vilja ha en fåtölj med inbyggt skrivbord, egentligen. Hade kunnat spela, rita och äta där. Hade aldrig behövt resa mig. o.o --- Insåg nyss att klockan är tre, vad fan har jag gjort med mitt liv? Skyller fan på IKEA för det här också, hade det där skrivbordet varit lika lätt att bygga ihop som det ser ut att vara så hade jag kunnat se klart min serie och sova nu. ;w; 3 sep, 2015 03:06 |
|
Holytail
Elev |
3 sep, 2015 06:39 |
|
Borttagen
|
Att redigera bilder, med sångtexter, är nog fan roligare än att skriva fanfiction... tycker jag i alla fall för att jag suger på att skriva. ;__;
3 sep, 2015 07:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen