@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aveline
Elev |
Min morgon beskriven i en mening: "Tiden går, klockan slår." Den sammanfattar allt perfekt.
"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 2 sep, 2015 06:12 |
|
yerAwizardThea
Elev |
2 sep, 2015 06:49 |
|
Beben
Elev |
2 sep, 2015 07:06 |
|
yerAwizardThea
Elev |
2 sep, 2015 07:13 |
|
Frivolt
Elev |
Måste gå o handla D: BUHU! D:
tyck synd om mig D: 2 sep, 2015 13:31 |
|
Chaemy
Elev |
För typ två timmar sedan la jag mig på sängen och mediterade i kanske en halvtimma. Sen somnade jag. Jag är kanske inte riktigt lika nervös längre men alltså åååh. Mäh.
2 sep, 2015 16:30 |
|
Borttagen
|
Ska se Inside Out idag på bio i 3D
2 sep, 2015 16:37 |
|
Borttagen
|
Har alltid skit ont i halsen, men nu brinner den som i helvete. :c
2 sep, 2015 16:57 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 sep, 2015 18:09 |
|
Klaestron
Elev |
2 sep, 2015 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen