@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Idag fyllde min dotter två. ♥ Då får man gratulera! 1 sep, 2015 22:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Idag fyllde min dotter två. ♥ Jisses, då man inser att tiden rusar förbi. Och världens bästa föräldrar har hon! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 sep, 2015 22:23 |
|
Borttagen
|
hessactually, Kintsugi
Tack! And I know, right? Insåg det idag när jag tittade på gamla bilder på henne, när hon bara var en liten korv. Helt sjukt. 1 sep, 2015 22:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Idag fyllde min dotter två. ♥ Grattis! 1 sep, 2015 22:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Idag fyllde min dotter två. ♥ Grattis finaste lilla Luna ♥ 1 sep, 2015 22:27 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Paradise Hotel är inte ett program jag förespråkar. Men min kombo gillar såklart att följa den... vet dock inte hur hon hanterar årets säsong när hon åtminstone känner till två sedan barnsben. En lekte hon mycket på hos dagmamman.
Jag garvar ihjäl mig! Det är jättekul att lyssna på hennes kommentarer Det roligaste är att hon inget visste innan avsnitten började, medan jag fick reda på det tidigare i år på jobbet (för en arbetskollega är en av deltagarens bästa polare och arbetskollegan kunde inte hålla tyst om det ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 sep, 2015 22:28 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför står det här?! Ska inte det stå i "Viktigaste sakerna som någonsin hänt Muggis" tråden??!!! Kolla efter rätt tråd innan du postar något! EDIT: Tummar imorgon. Påminn mig! xD GURKAAAAAAA!!!! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 1 sep, 2015 22:30 |
|
Solkatten
Elev |
Tittar på Dödsrelikerna som går på tv och gråter. Det är reklam nu men de visade precis scenen med uppståndelsestenen. <//3
Det är dessutom sista filmen ju. Sista!! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2015 22:51 |
|
Beben
Elev |
Alla mina anteckningar har försvunnit .... IGEN! I s2g om inte pappa kommer med min dator imorgon kommer jag kasta min telefon i väggen så att jag får en ny för den här är ju helt fucked up och jag inte ens haft den i ett år.
2 sep, 2015 00:32 |
|
Fellrendión
Elev |
2 sep, 2015 00:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen