Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21150 21151 21152 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Idag fyllde min dotter två. ♥

Då får man gratulera!

1 sep, 2015 22:20

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Idag fyllde min dotter två. ♥


Jisses, då man inser att tiden rusar förbi. Och världens bästa föräldrar har hon!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

1 sep, 2015 22:23

Borttagen

Avatar


hessactually, Kintsugi
Tack!
And I know, right? Insåg det idag när jag tittade på gamla bilder på henne, när hon bara var en liten korv. Helt sjukt.

1 sep, 2015 22:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Idag fyllde min dotter två. ♥

Grattis!

1 sep, 2015 22:25

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Idag fyllde min dotter två. ♥


Grattis finaste lilla Luna ♥

1 sep, 2015 22:27

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Paradise Hotel är inte ett program jag förespråkar. Men min kombo gillar såklart att följa den... vet dock inte hur hon hanterar årets säsong när hon åtminstone känner till två sedan barnsben. En lekte hon mycket på hos dagmamman.


Jag garvar ihjäl mig! Det är jättekul att lyssna på hennes kommentarer

Det roligaste är att hon inget visste innan avsnitten började, medan jag fick reda på det tidigare i år på jobbet (för en arbetskollega är en av deltagarens bästa polare och arbetskollegan kunde inte hålla tyst om det ). Hon är helt förkrossad, hahaha!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

1 sep, 2015 22:28

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Om tre tummar har jag +300


Varför står det här?! Ska inte det stå i "Viktigaste sakerna som någonsin hänt Muggis" tråden??!!!
Kolla efter rätt tråd innan du postar något! Men du får en tumme i förskott eftersom du säkert kommer bättra på dig nu *Tumme*

EDIT: Tummar imorgon. Påminn mig!

xD



GURKAAAAAAA!!!!

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

1 sep, 2015 22:30

Solkatten
Elev

Avatar


Tittar på Dödsrelikerna som går på tv och gråter. Det är reklam nu men de visade precis scenen med uppståndelsestenen. <//3

Det är dessutom sista filmen ju. Sista!!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 sep, 2015 22:51

Beben
Elev

Avatar


Alla mina anteckningar har försvunnit .... IGEN! I s2g om inte pappa kommer med min dator imorgon kommer jag kasta min telefon i väggen så att jag får en ny för den här är ju helt fucked up och jag inte ens haft den i ett år.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

2 sep, 2015 00:32

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag älskar Engelsforstrilogin. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

2 sep, 2015 00:33

1 2 3 ... 21150 21151 21152 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.