Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21149 21150 21151 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Ella01:
Skrivet av Frivolt:
Vad ska folk klä ut sig till på halloween? ;O


Har faktiskt aldrig klätt ut mig, har aldrig fattat poängen. Någon som kan tala om den för mig?

Btw, hur blev det med bilden?


Hah okej x) Well, jag tycker det är kul

haha oh den är tagen men inte redigerad xD ska göra det xD låvar


Ja, jag vet inte riktigt. Kanske gör det i år då, vi får se

Vad bra

✩✩✩

1 sep, 2015 21:48

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Ella01:
Skrivet av Frivolt:
Vad ska folk klä ut sig till på halloween? ;O


Har faktiskt aldrig klätt ut mig, har aldrig fattat poängen. Någon som kan tala om den för mig?

Btw, hur blev det med bilden?


Hah okej x) Well, jag tycker det är kul

haha oh den är tagen men inte redigerad xD ska göra det xD låvar


Ja, jag vet inte riktigt. Kanske gör det i år då, vi får se

Vad bra


haha jaaa


1 sep, 2015 21:49

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
14 år idag sen jag åkte med tåget till Hogwarts för första gången! Oj oj, vilka minnen!! Vilka minnen!

Saknar den tiden, det var roliga 7 år!

Men jag önskar alla förstaårselever all lycka till ♥ Ni kommer få det helt underbart!!
Och till alla er som kommer tillbaka efter sommarlovet - Lycka till ni också


Själv ska jag tillsammans med Vildvittra börja fila på våran ansökan om att få bli lärare på skolan! Så kanske ni får oss som lärare nästa år Jag lovar, vi kommer va snälla! Lixom - we have cookies


Snälla mot dem som är snälla mot oss!
Jag gillar pengar, makt och chips!

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

1 sep, 2015 21:58

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
14 år idag sen jag åkte med tåget till Hogwarts för första gången! Oj oj, vilka minnen!! Vilka minnen!

Saknar den tiden, det var roliga 7 år!

Men jag önskar alla förstaårselever all lycka till ♥ Ni kommer få det helt underbart!!
Och till alla er som kommer tillbaka efter sommarlovet - Lycka till ni också


Själv ska jag tillsammans med Vildvittra börja fila på våran ansökan om att få bli lärare på skolan! Så kanske ni får oss som lärare nästa år Jag lovar, vi kommer va snälla! Lixom - we have cookies


Snälla mot dem som är snälla mot oss!
Jag gillar pengar, makt och chips!


haha ja iofs Mutor ger ju verkligen plus i kanten

Ja själv vill jag ha pengar, chips och Larry! :'D

1 sep, 2015 22:01

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Alltså om en timma och femtioen minuter så fyller jag år

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

1 sep, 2015 22:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Alltså om en timma och femtioen minuter så fyller jag år


GRATTIS I FÖRSKOTT!!

1 sep, 2015 22:11

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Alltså om en timma och femtioen minuter så fyller jag år


GRATTIS I FÖRSKOTT!!
TACK!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

1 sep, 2015 22:12

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
14 år idag sen jag åkte med tåget till Hogwarts för första gången! Oj oj, vilka minnen!! Vilka minnen!

Saknar den tiden, det var roliga 7 år!

Men jag önskar alla förstaårselever all lycka till ♥ Ni kommer få det helt underbart!!
Och till alla er som kommer tillbaka efter sommarlovet - Lycka till ni också


Själv ska jag tillsammans med Vildvittra börja fila på våran ansökan om att få bli lärare på skolan! Så kanske ni får oss som lärare nästa år Jag lovar, vi kommer va snälla! Lixom - we have cookies


Snälla mot dem som är snälla mot oss!
Jag gillar pengar, makt och chips!


haha ja iofs Mutor ger ju verkligen plus i kanten

Ja själv vill jag ha pengar, chips och Larry! :'D


Istället för ett rött äpple på katerden får folk ställa en skål med chips där xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

1 sep, 2015 22:13

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
14 år idag sen jag åkte med tåget till Hogwarts för första gången! Oj oj, vilka minnen!! Vilka minnen!

Saknar den tiden, det var roliga 7 år!

Men jag önskar alla förstaårselever all lycka till ♥ Ni kommer få det helt underbart!!
Och till alla er som kommer tillbaka efter sommarlovet - Lycka till ni också


Själv ska jag tillsammans med Vildvittra börja fila på våran ansökan om att få bli lärare på skolan! Så kanske ni får oss som lärare nästa år Jag lovar, vi kommer va snälla! Lixom - we have cookies


Snälla mot dem som är snälla mot oss!
Jag gillar pengar, makt och chips!


haha ja iofs Mutor ger ju verkligen plus i kanten

Ja själv vill jag ha pengar, chips och Larry! :'D


Istället för ett rött äpple på katerden får folk ställa en skål med chips där xD


Men precis så

1 sep, 2015 22:16

Borttagen

Avatar


Idag fyllde min dotter två. ♥

1 sep, 2015 22:19

1 2 3 ... 21149 21150 21151 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.