@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
skogsvarelser
Elev |
nån som läst kursen mental träning? var det en bra kurs (lärde ni er nåt bra, var det kul/intressant etc)?
es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 1 sep, 2015 21:07 |
|
Borttagen
|
1 sep, 2015 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Hur gör man det haha? Ska försöka föra över allt till en dator snart men den är också full (hehe), och den är somsagt hos min pappa (som av någon anledning har något problem med att lämna den hos mig igen.) Beben: du borde testa att fabriksåterställa den så fort du får kopierat alla bilder etc till en dator! (har min på engelska, men det borde inte vara så svårt att lista ut, haha) Det är så simpelt som General -> reset (finns allra längst ner) Kom ihåg att skriva upp alla kontakter och liknande, eftersom allt försvinner! Hoppas du får det fixat! 1 sep, 2015 21:17 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack så mycket! Kan annars ha min kompis telefon vid mig om jag inte hittar det haha.Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Hur gör man det haha? Ska försöka föra över allt till en dator snart men den är också full (hehe), och den är somsagt hos min pappa (som av någon anledning har något problem med att lämna den hos mig igen.) Beben: du borde testa att fabriksåterställa den så fort du får kopierat alla bilder etc till en dator! (har min på engelska, men det borde inte vara så svårt att lista ut, haha) Det är så simpelt som General -> reset (finns allra längst ner) Kom ihåg att skriva upp alla kontakter och liknande, eftersom allt försvinner! Hoppas du får det fixat! Men igen, tack för hjälpen. Det enda jobbiga är att ingen annan verkar ha samma problem så jag kan inte få hjälp av någon som vet exakt vad man ska göra. 1 sep, 2015 21:22 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Stod i kö till baren i 3 timmar bara för att få panik p.g.a. klaustrofobi när folket i kön började packa ihop sig så att man inte ens kunde röra sig, så jag gick hem. Men jag fick det jag kom dit för: gulispasspoäng (i Finland på universitet/yrkeshögskolor är det tradition att första-års-studernaden ("gulisar" Så nu sitter jag hemma, aningen påverkad (inte full!) och känner mig väldigt usel. De där låter ju jättekul, med halarna.. Varför han inte vi så? 1 sep, 2015 21:23 |
|
Holytail
Elev |
1 sep, 2015 21:25 |
|
Caty Delacour
Elev |
Hem tydligen är det bara jag som trodde att Ed Sheeran sjöng:
"Holding me closer til our eyes bleed." Eller?
1 sep, 2015 21:25 |
|
Frivolt
Elev |
Vad ska folk klä ut sig till på halloween? ;O
1 sep, 2015 21:35 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Frivolt: Vad ska folk klä ut sig till på halloween? ;O Har faktiskt aldrig klätt ut mig, har aldrig fattat poängen. Någon som kan tala om den för mig? Btw, hur blev det med bilden? ✩✩✩ 1 sep, 2015 21:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ella01: Skrivet av Frivolt: Vad ska folk klä ut sig till på halloween? ;O Har faktiskt aldrig klätt ut mig, har aldrig fattat poängen. Någon som kan tala om den för mig? Btw, hur blev det med bilden? Hah okej x) Well, jag tycker det är kul haha oh den är tagen men inte redigerad xD ska göra det xD låvar 1 sep, 2015 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen