@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
emm!z
Elev |
1 sep, 2015 19:57 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Beben: Finns det någon tekniskt människa som kan förklara varför min iPhone (5s, fick den i julas) är helt fucked up? Basiclly, den är full på minne (hade dock inte samma problem med min iPhone 4, iallafall inte lika stort), och ibland när jag ska tillexempel skriva ett sms så skickar det inte och om jag går ut från appen och "tar bort den" (alltså dubbelklickar på hemknappen och sen liksom tar bort den från senast använda typ) så står det inte att det är där. Jag slutar också att få notiser från olika appar. Som sagt, vet någon vad problemet är PLEASE HELP ME. Får snart frispel och jag har googlat runt men har ändå inte hittat problemet. Telefonen är annars inte trög utan det är bara detta typ. hur många bilder har du? 1 sep, 2015 20:02 |
|
Borttagen
|
Sitter och jobbar med bröllopsfoton från juli, haha..
1 sep, 2015 20:03 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Embroyo: Runt 5500, har dock 16gb och bara runt 14 appar. Efter att jag fått min dator igen (den är hos min pappa atm) så kommer jag försöka ta bort alla videos på telefonen (eftersom att de flesta av mina bilder är på datorn men videosarna har jag inte tagit bort av någon anledning.) Har dock haft över 10000 bilder men då var inte telefonen såhär. Skrivet av Beben: Finns det någon tekniskt människa som kan förklara varför min iPhone (5s, fick den i julas) är helt fucked up? Basiclly, den är full på minne (hade dock inte samma problem med min iPhone 4, iallafall inte lika stort), och ibland när jag ska tillexempel skriva ett sms så skickar det inte och om jag går ut från appen och "tar bort den" (alltså dubbelklickar på hemknappen och sen liksom tar bort den från senast använda typ) så står det inte att det är där. Jag slutar också att få notiser från olika appar. Som sagt, vet någon vad problemet är PLEASE HELP ME. Får snart frispel och jag har googlat runt men har ändå inte hittat problemet. Telefonen är annars inte trög utan det är bara detta typ. hur många bilder har du? 1 sep, 2015 20:09 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Embroyo: Runt 5500, har dock 16gb och bara runt 14 appar. Efter att jag fått min dator igen (den är hos min pappa atm) så kommer jag försöka ta bort alla videos på telefonen (eftersom att de flesta av mina bilder är på datorn men videosarna har jag inte tagit bort av någon anledning.) Skrivet av Beben: Finns det någon tekniskt människa som kan förklara varför min iPhone (5s, fick den i julas) är helt fucked up? Basiclly, den är full på minne (hade dock inte samma problem med min iPhone 4, iallafall inte lika stort), och ibland när jag ska tillexempel skriva ett sms så skickar det inte och om jag går ut från appen och "tar bort den" (alltså dubbelklickar på hemknappen och sen liksom tar bort den från senast använda typ) så står det inte att det är där. Jag slutar också att få notiser från olika appar. Som sagt, vet någon vad problemet är PLEASE HELP ME. Får snart frispel och jag har googlat runt men har ändå inte hittat problemet. Telefonen är annars inte trög utan det är bara detta typ. hur många bilder har du? okej, för min lärare säger typ att telefonen läser in alla bilder och videos så fort den kopplas till internet av nån anledning (vet inte varför) så de kanske är därför den är lite seg? i dunno :o 1 sep, 2015 20:11 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Embroyo: Har ingen aning, telefonen är inte kopplad till iCloud (från vad jag vet, har inte igång det iallafall). Är mest bara trött på att jag måste starta om telefonen så fort jag ska skicka något på iMessage Skrivet av Beben: Skrivet av Embroyo: Runt 5500, har dock 16gb och bara runt 14 appar. Efter att jag fått min dator igen (den är hos min pappa atm) så kommer jag försöka ta bort alla videos på telefonen (eftersom att de flesta av mina bilder är på datorn men videosarna har jag inte tagit bort av någon anledning.) Skrivet av Beben: Finns det någon tekniskt människa som kan förklara varför min iPhone (5s, fick den i julas) är helt fucked up? Basiclly, den är full på minne (hade dock inte samma problem med min iPhone 4, iallafall inte lika stort), och ibland när jag ska tillexempel skriva ett sms så skickar det inte och om jag går ut från appen och "tar bort den" (alltså dubbelklickar på hemknappen och sen liksom tar bort den från senast använda typ) så står det inte att det är där. Jag slutar också att få notiser från olika appar. Som sagt, vet någon vad problemet är PLEASE HELP ME. Får snart frispel och jag har googlat runt men har ändå inte hittat problemet. Telefonen är annars inte trög utan det är bara detta typ. hur många bilder har du? okej, för min lärare säger typ att telefonen läser in alla bilder och videos så fort den kopplas till internet av nån anledning (vet inte varför) så de kanske är därför den är lite seg? i dunno :o 1 sep, 2015 20:13 |
|
Borttagen
|
Beben: du borde testa att fabriksåterställa den så fort du får kopierat alla bilder etc till en dator!
1 sep, 2015 20:20 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur gör man det haha? Ska försöka föra över allt till en dator snart men den är också full (hehe), och den är somsagt hos min pappa (som av någon anledning har något problem med att lämna den hos mig igen.)Beben: du borde testa att fabriksåterställa den så fort du får kopierat alla bilder etc till en dator! 1 sep, 2015 20:22 |
|
Borttagen
|
1 sep, 2015 21:02 |
|
Solkatten
Elev |
Harry Potter och dödsrelikerna del 2 på TV11.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2015 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen