@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
köpte precis en ögonskugga för 135 kr. jag har aldrig betalat såhär mycket för en sminkprodukt. men hej, inte djurtestad så if this is what it takes, i'll do it
1 sep, 2015 18:38 |
|
Borttagen
|
Det enda roliga i livet just nu är att redigera Ianto/Janto-bilder och prata med Lotje.
1 sep, 2015 18:40 |
|
Borttagen
|
Vad trevligt ♥ 1 sep, 2015 18:44 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 1 sep, 2015 19:06 |
|
Borttagen
|
Har anmält mig till två kvällskurser: En skrivarkurs och en Våga tala-kurs!
1 sep, 2015 19:28 |
|
Borttagen
|
Varför står det här?! Ska inte det stå i "Viktigaste sakerna som någonsin hänt Muggis" tråden??!!! Kolla efter rätt tråd innan du postar något! EDIT: Tummar imorgon. Påminn mig! 1 sep, 2015 19:29 |
|
Beben
Elev |
Finns det någon tekniskt människa som kan förklara varför min iPhone (5s, fick den i julas) är helt fucked up? Basiclly, den är full på minne (hade dock inte samma problem med min iPhone 4, iallafall inte lika stort), och ibland när jag ska tillexempel skriva ett sms så skickar det inte och om jag går ut från appen och "tar bort den" (alltså dubbelklickar på hemknappen och sen liksom tar bort den från senast använda typ) så står det inte att det är där. Jag slutar också att få notiser från olika appar.
Som sagt, vet någon vad problemet är PLEASE HELP ME. Får snart frispel och jag har googlat runt men har ändå inte hittat problemet. Telefonen är annars inte trög utan det är bara detta typ. 1 sep, 2015 19:34 |
|
Borttagen
|
Stod i kö till baren i 3 timmar bara för att få panik p.g.a. klaustrofobi när folket i kön började packa ihop sig så att man inte ens kunde röra sig, så jag gick hem.
Men jag fick det jag kom dit för: gulispasspoäng (i Finland på universitet/yrkeshögskolor är det tradition att första-års-studernaden ("gulisar" Så nu sitter jag hemma, aningen påverkad (inte full!) och känner mig väldigt usel. 1 sep, 2015 19:36 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Beben: Har även den senaste uppdateringen av iOS. Finns det någon tekniskt människa som kan förklara varför min iPhone (5s, fick den i julas) är helt fucked up? Basiclly, den är full på minne (hade dock inte samma problem med min iPhone 4, iallafall inte lika stort), och ibland när jag ska tillexempel skriva ett sms så skickar det inte och om jag går ut från appen och "tar bort den" (alltså dubbelklickar på hemknappen och sen liksom tar bort den från senast använda typ) så står det inte att det är där. Jag slutar också att få notiser från olika appar. Som sagt, vet någon vad problemet är PLEASE HELP ME. Får snart frispel och jag har googlat runt men har ändå inte hittat problemet. Telefonen är annars inte trög utan det är bara detta typ. 1 sep, 2015 19:37 |
|
Chaemy
Elev |
Lyssnade på det här
och såg att en på Facebook hade skrivit "Fortsätt kämpa pappa! ♥" (han är sjuk i cancer) och jag började nästan gråta. Musik påverkar mig en del alltså.
1 sep, 2015 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen