@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Aveline: Nyheter från min skola: Eleverna, så som lärarna så välvilligt har beslutat, kommer att stanna kvar på skolan och ha en: *dam dam dam!* studiegård. Där så kan man ta igen läxor och plugga som man vill. Nämnde jag att det är obligatoriskt? Eleverna planerar myteri. Lärarna vet att eleverna planerar myteri. De försöker bara att ignorera det. Försök: misslyckat. De flesta, så som jag och mina kamrater, har flytt till biblioteket. Inom den andra minuten hade alla bord och stolar tagit slut. Inom den tredje hade gruppbildningen börjat. Oj, oj, oj, vad är detta? High school Sverige special utan musikal? Elev: "Men kan vi inte få sitta ute? Det finns inga platser kvar." Lärare: "Absolut inte! Hur kan jag annars hålla koll på er?!" Japp, direkt citerat här från min skola. Rektor: "Oj vad mycket elever!" Elev: "Japp, så är livet här." Lärare: "Exakt! Det är fullkomligt kaos!" Snyggt sagt till rektorn anonyma lärare. Snyggt sagt. Nu sitter jag här med min trogna mobil och längtar till att detta slutar. Och jag som brukade tycka att lärarna här hade något vett. Uppenbarligen hade jag fel inom dessa grunder. Tror nog att lärarna vill hem minst lika mycket som eleverna, om inte mer. 1 sep, 2015 14:48 |
|
Aveline
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aveline: Nyheter från min skola: Eleverna, så som lärarna så välvilligt har beslutat, kommer att stanna kvar på skolan och ha en: *dam dam dam!* studiegård. Där så kan man ta igen läxor och plugga som man vill. Nämnde jag att det är obligatoriskt? Eleverna planerar myteri. Lärarna vet att eleverna planerar myteri. De försöker bara att ignorera det. Försök: misslyckat. De flesta, så som jag och mina kamrater, har flytt till biblioteket. Inom den andra minuten hade alla bord och stolar tagit slut. Inom den tredje hade gruppbildningen börjat. Oj, oj, oj, vad är detta? High school Sverige special utan musikal? Elev: "Men kan vi inte få sitta ute? Det finns inga platser kvar." Lärare: "Absolut inte! Hur kan jag annars hålla koll på er?!" Japp, direkt citerat här från min skola. Rektor: "Oj vad mycket elever!" Elev: "Japp, så är livet här." Lärare: "Exakt! Det är fullkomligt kaos!" Snyggt sagt till rektorn anonyma lärare. Snyggt sagt. Nu sitter jag här med min trogna mobil och längtar till att detta slutar. Och jag som brukade tycka att lärarna här hade något vett. Uppenbarligen hade jag fel inom dessa grunder. Tror nog att lärarna vill hem minst lika mycket som eleverna, om inte mer. Om jag ska vara ärlig håller jag med dig, men problemet är att detta beslut kom ur det blå och folk har aktiviteter och andra saker som de redan hade bestämt. Vi fick knappt nån information eller något andra val och det förargar folk. "Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 1 sep, 2015 14:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Tänk på alla som sitter på Hogwartsexpressen nu ♥
1 sep, 2015 14:57 |
|
Borttagen
|
1 sep, 2015 15:22 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag sitter på HE! ♥ Åhh 1 sep, 2015 15:24 |
|
Borttagen
|
1 sep, 2015 15:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag sitter på HE! ♥ Åhh Förr förra året menar du väl. Man går ju sista året där när man är 17 och du fyller väl 19 år i år? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2015 15:29 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag sitter på HE! ♥ Åhh Förr förra året menar du väl. Man går ju sista året där när man är 17 och du fyller väl 19 år i år? Jag fyller 19 i år ja, mer exakt om 17 dagar.. Och just därför, eftersom jag fyller år efter 1 September (precis som Hermione) Började jag de året jag fyllde 12 Hermione Granger12 Ja men de kan jag väl. Kanske jag är tillbaks på Hogwarts om några år 1 sep, 2015 15:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: 14 år idag sen jag åkte med tåget till Hogwarts för första gången! Oj oj, vilka minnen!! Vilka minnen! Saknar den tiden, det var roliga 7 år! Men jag önskar alla förstaårselever all lycka till ♥ Ni kommer få det helt underbart!! Och till alla er som kommer tillbaka efter sommarlovet - Lycka till ni också "DU kan inte rösta på fler inlägg idag" -_- Åh typiskt 1 sep, 2015 16:04 |
|
Borttagen
|
någon som vill uggla mig och leka two truths one lie? har sån lust att göra det men alla mina irl kompisar känner mig så bra så det skulle inte funka lol.
1 sep, 2015 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen