Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21143 21144 21145 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Aveline
Elev

Avatar


Min mobil föll från två våningar utan att ha fått en endaste spricka. Är det tur eller är det tur?

"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side."

1 sep, 2015 12:20

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Aveline:
Min mobil föll från två våningar utan att ha fått en endaste spricka. Är det tur eller är det tur?

NAJS!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

1 sep, 2015 12:30

Frivolt
Elev

Avatar


14 år idag sen jag åkte med tåget till Hogwarts för första gången! Oj oj, vilka minnen!! Vilka minnen!

Saknar den tiden, det var roliga 7 år!

Men jag önskar alla förstaårselever all lycka till ♥ Ni kommer få det helt underbart!!
Och till alla er som kommer tillbaka efter sommarlovet - Lycka till ni också


Själv ska jag tillsammans med Vildvittra börja fila på våran ansökan om att få bli lärare på skolan! Så kanske ni får oss som lärare nästa år Jag lovar, vi kommer va snälla! Lixom - we have cookies

1 sep, 2015 12:38

Borttagen

Avatar


Jag är ledsen och njuren/magen gör satans ont. Idag får jag slut på min medicin som skulle ha hjälpt, och ska nu vänta ett tag på att få tid till röntgen... Jag orkar inte.

1 sep, 2015 12:41

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
NU GÅR TÅGET!!!!♥♥♥


Det här får mig att tänka på Madicken när hon hade sin hjärnskakning och sitter där i sin säng och säger "Nu går tåget" och börjar gråta xD

Hej

1 sep, 2015 12:49

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av illusionofcool:
NU GÅR TÅGET!!!!♥♥♥


Det här får mig att tänka på Madicken när hon hade sin hjärnskakning och sitter där i sin säng och säger "Nu går tåget" och börjar gråta xD

xD

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

1 sep, 2015 13:23

Borttagen

Avatar


Jag hittade en studie jag ville läsa som kostade typ 500 kr att beställa. Så jag googlade istället och hittade den gratis, verkade inte vara på någon olaglig sida. Det var bara typ en 5 sidor lång artikel. Kanske var det bara en sammanfattning, men det räcker för det jag behöver den till. Vad jag hade grämt ihjäl mig om jag beställt den.

1 sep, 2015 13:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
14 år idag sen jag åkte med tåget till Hogwarts för första gången! Oj oj, vilka minnen!! Vilka minnen!

Saknar den tiden, det var roliga 7 år!

Men jag önskar alla förstaårselever all lycka till ♥ Ni kommer få det helt underbart!!
Och till alla er som kommer tillbaka efter sommarlovet - Lycka till ni också


Själv ska jag tillsammans med Vildvittra börja fila på våran ansökan om att få bli lärare på skolan! Så kanske ni får oss som lärare nästa år Jag lovar, vi kommer va snälla! Lixom - we have cookies


"DU kan inte rösta på fler inlägg idag" -_-

1 sep, 2015 13:38

illusionofcool
Elev

Avatar

+1


Om tre tummar har jag +300

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

1 sep, 2015 14:31

Aveline
Elev

Avatar


Nyheter från min skola:

Eleverna, så som lärarna så välvilligt har beslutat, kommer att stanna kvar på skolan och ha en: *dam dam dam!* studiegård. Där så kan man ta igen läxor och plugga som man vill.

Nämnde jag att det är obligatoriskt?

Eleverna planerar myteri. Lärarna vet att eleverna planerar myteri. De försöker bara att ignorera det.

Försök: misslyckat.

De flesta, så som jag och mina kamrater, har flytt till biblioteket. Inom den andra minuten hade alla bord och stolar tagit slut. Inom den tredje hade gruppbildningen börjat.

Oj, oj, oj, vad är detta? High school Sverige special utan musikal?

Elev: "Men kan vi inte få sitta ute? Det finns inga platser kvar."

Lärare: "Absolut inte! Hur kan jag annars hålla koll på er?!"

Japp, direkt citerat här från min skola.

Rektor: "Oj vad mycket elever!"

Elev: "Japp, så är livet här."

Lärare: "Exakt! Det är fullkomligt kaos!" Snyggt sagt till rektorn anonyma lärare. Snyggt sagt.

Nu sitter jag här med min trogna mobil och längtar till att detta slutar. Och jag som brukade tycka att lärarna här hade något vett. Uppenbarligen hade jag fel inom dessa grunder.

"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side."

1 sep, 2015 14:45

1 2 3 ... 21143 21144 21145 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.