@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 sep, 2015 10:37 |
|
Borttagen
|
1 sep, 2015 10:38 |
|
Solkatten
Elev |
Har Jingle Bell Rock på hjärnan. xD Åh längtar till december, jul, snö och allt sånt! ♥
Förresten! Hogwartsexpressen går snart. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2015 10:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Har Jingle Bell Rock på hjärnan. xD Åh längtar till december, jul, snö och allt sånt! ♥ Förresten! Hogwartsexpressen går snart. Jag med ♥ Klockan 12, svensk tid! 1 sep, 2015 10:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Insåg nyss att jag är för gammal för att gå på Hogwarts. Fuck this. Jag med. Två år för gammal. :< "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2015 10:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Insåg nyss att jag är för gammal för att gå på Hogwarts. Fuck this. Jag med. Två år för gammal. :< Vi får smyga ombord ändå och låtsas vara förstaårselever. 1 sep, 2015 10:56 |
|
LolFeelings
Elev |
Hej, mugglis. Jag skriver från min iPad i skolan och lärarna märker inte mig. De tror nämligen att jag jobbar.
![]()
1 sep, 2015 11:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Insåg nyss att jag är för gammal för att gå på Hogwarts. Fuck this. Jag med. Två år för gammal. :< Vi får smyga ombord ändå och låtsas vara förstaårselever. Det kommer jag klara av lätt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2015 11:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Hej, mugglis. Jag skriver från min iPad i skolan och lärarna märker inte mig. De tror nämligen att jag jobbar. HAha xD 1 sep, 2015 11:41 |
|
illusionofcool
Elev |
NU GÅR TÅGET!!!!♥♥♥
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 1 sep, 2015 12:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen