@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det åskar något djävulskt här nu (om man ens så mycket som blinkar missar man flera blixtnedslag) och det har varit rätt kaosigt väder de senaste dagarna... Det är äntligen höst och tacksamt nog väder därefter. :'
1 sep, 2015 01:30 |
|
Klaestron
Elev |
Köpte cykel igår för att kunna ta mig till jobbet snabbare. Möts av spöregn idag och är glad att månadskortet fortfarande är giltigt
1 sep, 2015 06:25 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
ärligt, jag tycker det är helt galet att gå upp såhär tidigt...
1 sep, 2015 06:48 |
|
Ella01
Elev |
Nu är jag äntligen på väg. Brevet kom i sista stund, nu så måste jag gå klart skoldagen hemma och sedan snabbt som attan använda min tidvändare och ta mig till expressen.
Hogwarts, here I come! ✩✩✩ 1 sep, 2015 07:59 |
|
Borttagen
|
Nu så har alla andra gympa och jag sitter alone hemma och taggar Hogwarts expressen. Dumma huvus x(
1 sep, 2015 08:03 |
|
Borttagen
|
Insåg nyss att jag är för gammal för att gå på Hogwarts.
Fuck this. 1 sep, 2015 08:15 |
Kintsugi
Prefekt |
Jag smälter! Vill också bli certifierad dykare för att kunna klia sälar på magen ♥ ♥ ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 sep, 2015 08:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi :Jag smälter! Vill också bli certifierad dykare för att kunna klia sälar på magen ♥ ♥ ♥ åh vadhärligt de ser ut♥ 1 sep, 2015 09:12 |
|
Borttagen
|
ÖSREGN ♥
1 sep, 2015 10:24 |
|
Fairy Tale
Elev |
1 sep, 2015 10:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen