@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hatar mitt hår. ._.
31 aug, 2015 21:55 |
|
1233679
Elev |
Nu blir jag avundsjuk! Min språklärares gamla klass fick tydligen lära sig skriva FanFiction på lektionen!!! Varför får inte jag det?
Vill lägga till att språkläraren är bäst mot min klass också eftersom vi får spela Sims på tyska
31 aug, 2015 21:56 |
|
Chaemy
Elev |
Jag är nu hemma från min första lektion i Taekwon-do! Det var riktigt jobbigt. Jag tänkte bara mitt i allt att "Usch det här gör jag aldrig igen", och efter en halvtimma kunde jag dra handen över håret och få luggen att stanna klistrad mot huvudet. Jag svettades. Mycket.
Men även om det var så jobbigt att det kändes som att jag skulle kräkas så har jag ändå velat gå i Taekwon-do i flera år. Jag kan inte ge upp efter första lektionen. Nu kör jag på det här. Nu jävlar.
31 aug, 2015 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Jag är nu hemma från min första lektion i Taekwon-do! Det var riktigt jobbigt. Jag tänkte bara mitt i allt att "Usch det här gör jag aldrig igen", och efter en halvtimma kunde jag dra handen över håret och få luggen att stanna klistrad mot huvudet. Jag svettades. Mycket. Men även om det var så jobbigt att det kändes som att jag skulle kräkas så har jag ändå velat gå i Taekwon-do i flera år. Jag kan inte ge upp efter första lektionen. Nu kör jag på det här. Nu jävlar. Lycka till! :3 Men var det kul då? 31 aug, 2015 22:07 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Jag är nu hemma från min första lektion i Taekwon-do! Det var riktigt jobbigt. Jag tänkte bara mitt i allt att "Usch det här gör jag aldrig igen", och efter en halvtimma kunde jag dra handen över håret och få luggen att stanna klistrad mot huvudet. Jag svettades. Mycket. Men även om det var så jobbigt att det kändes som att jag skulle kräkas så har jag ändå velat gå i Taekwon-do i flera år. Jag kan inte ge upp efter första lektionen. Nu kör jag på det här. Nu jävlar. Lycka till! :3 Men var det kul då? Tack! Nej inte direkt, det var mest jobbigt. Och då får man inte glömma att jag är otränad och en av de sämsta i gruppen. Men jag vill röra på mig, lära mig självförsvar och känna att min kropp är bra och stark. Det blir nog kul snart kan jag tänka mig.
31 aug, 2015 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Jag är nu hemma från min första lektion i Taekwon-do! Det var riktigt jobbigt. Jag tänkte bara mitt i allt att "Usch det här gör jag aldrig igen", och efter en halvtimma kunde jag dra handen över håret och få luggen att stanna klistrad mot huvudet. Jag svettades. Mycket. Men även om det var så jobbigt att det kändes som att jag skulle kräkas så har jag ändå velat gå i Taekwon-do i flera år. Jag kan inte ge upp efter första lektionen. Nu kör jag på det här. Nu jävlar. Lycka till! :3 Men var det kul då? Tack! Nej inte direkt, det var mest jobbigt. Och då får man inte glömma att jag är otränad och en av de sämsta i gruppen. Men jag vill röra på mig, lära mig självförsvar och känna att min kropp är bra och stark. Det blir nog kul snart kan jag tänka mig. Ge det en tid! Om man inte är van vid hård träning så är det inte alls kul i början, men sedan märker man en förändring, lär sig mer och tål mer. Då blir det nog roligare. ^^ 31 aug, 2015 22:21 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Jag är nu hemma från min första lektion i Taekwon-do! Det var riktigt jobbigt. Jag tänkte bara mitt i allt att "Usch det här gör jag aldrig igen", och efter en halvtimma kunde jag dra handen över håret och få luggen att stanna klistrad mot huvudet. Jag svettades. Mycket. Men även om det var så jobbigt att det kändes som att jag skulle kräkas så har jag ändå velat gå i Taekwon-do i flera år. Jag kan inte ge upp efter första lektionen. Nu kör jag på det här. Nu jävlar. Lycka till! :3 Men var det kul då? Tack! Nej inte direkt, det var mest jobbigt. Och då får man inte glömma att jag är otränad och en av de sämsta i gruppen. Men jag vill röra på mig, lära mig självförsvar och känna att min kropp är bra och stark. Det blir nog kul snart kan jag tänka mig. Ge det en tid! Om man inte är van vid hård träning så är det inte alls kul i början, men sedan märker man en förändring, lär sig mer och tål mer. Då blir det nog roligare. ^^ Ja precis! Jag är en sån person som bara kan ge upp efter första försöket men jag vägrar låta det hända den här gången. Jag tror också att det blir roligare snart. Tack för uppmuntran!! ^^
31 aug, 2015 22:23 |
|
Kola
Elev |
AHHH laddade precis upp min första cover, är så nervös ;/
skriv gärna vad ni tycker ((; that's all I got to say 31 aug, 2015 22:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kola: AHHH laddade precis upp min första cover, är så nervös ;/ skriv gärna vad ni tycker ((; DIN ENGELSKA ♥ ♥ ♥ ♥ OCH JÄKLAR VA DUKTIG DU ÄR PÅ ATT SJUNGA ♥ Jätteduktig verkligen!!!! ♥ LOVE it!! ♥ 31 aug, 2015 23:10 |
|
MizzNina
Elev |
Borås No limit street art festival har dragit igång, än så länge i år är min favorit David Zinn, men det kan bero på att jag faktiskt talade med honom när han satt och rekade på hötorget, sen gjorde han en fantastisk målning av en råtta som stickade.
![]() ![]() "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 31 aug, 2015 23:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen