@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Omg Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 går på TV11.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 aug, 2015 21:07 |
|
Frivolt
Elev |
Ska jag orka sminka mig och sen fota? Alltså nu?
D: Gör det bara om nån vill se resultatet sen och kan säga att bilden blev skitsnygg 31 aug, 2015 21:15 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ska jag orka sminka mig och sen fota? Alltså nu? D: Gör det bara om nån vill se resultatet sen och kan säga att bilden blev skitsnygg Jaa, gör det.. 31 aug, 2015 21:18 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ska jag orka sminka mig och sen fota? Alltså nu? D: Gör det bara om nån vill se resultatet sen och kan säga att bilden blev skitsnygg Jag kan! Säker på att du alltid är snygg ✩✩✩ 31 aug, 2015 21:19 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Ska jag orka sminka mig och sen fota? Alltså nu? D: Gör det bara om nån vill se resultatet sen och kan säga att bilden blev skitsnygg Jaa, gör det.. Haha jamen det går bra Men kul att nån vill se iaf Ella01 Haha tack du 31 aug, 2015 21:19 |
|
Ella01
Elev |
Och du Frivolt, ska också gå och lägga mig nu men kollar på bilden i morgon i så fall
✩✩✩ 31 aug, 2015 21:21 |
|
Frivolt
Elev |
Blev det svart på tvn för dig nu också eller äre bara för mig ;O ?? Okej, nu blev det tillfälligt avbrott iaf! O_o 31 aug, 2015 21:30 |
|
Borttagen
|
Hittade soundtracket till Cirkeln på spotify! ♥
31 aug, 2015 21:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Blev det svart på tvn för dig nu också eller äre bara för mig ;O ?? Okej, nu blev det tillfälligt avbrott iaf! O_o Så blev det för mig också men trodde det berodde på regnet eller något... men det funkar nu! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 aug, 2015 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Ska jag orka sminka mig och sen fota? Alltså nu? D: Gör det bara om nån vill se resultatet sen och kan säga att bilden blev skitsnygg Ååh, jag vill se! :3 31 aug, 2015 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen