Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21139 21140 21141 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Omg Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 går på TV11.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 aug, 2015 21:07

Frivolt
Elev

Avatar


Ska jag orka sminka mig och sen fota? Alltså nu?

D:

Gör det bara om nån vill se resultatet sen och kan säga att bilden blev skitsnygg

31 aug, 2015 21:15

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Ska jag orka sminka mig och sen fota? Alltså nu?

D:

Gör det bara om nån vill se resultatet sen och kan säga att bilden blev skitsnygg

Jaa, gör det.. Fast i så fall kan jag se bilden först imorgon. Ska gå och lägga mej i tid för en gångs skull

31 aug, 2015 21:18

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Ska jag orka sminka mig och sen fota? Alltså nu?

D:

Gör det bara om nån vill se resultatet sen och kan säga att bilden blev skitsnygg


Jag kan! Säker på att du alltid är snygg

✩✩✩

31 aug, 2015 21:19

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Ska jag orka sminka mig och sen fota? Alltså nu?

D:

Gör det bara om nån vill se resultatet sen och kan säga att bilden blev skitsnygg

Jaa, gör det.. Fast i så fall kan jag se bilden först imorgon. Ska gå och lägga mej i tid för en gångs skull


Haha jamen det går bra ska försöka orka bara xD
Men kul att nån vill se iaf ska försöka göra det nu xD kan inte säga att det blir bra men I will try!


Ella01 Haha tack du I will try!

31 aug, 2015 21:19

Ella01
Elev

Avatar


Och du Frivolt, ska också gå och lägga mig nu men kollar på bilden i morgon i så fall

✩✩✩

31 aug, 2015 21:21

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Omg Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 går på TV11.


Blev det svart på tvn för dig nu också eller äre bara för mig ;O ??

Okej, nu blev det tillfälligt avbrott iaf! O_o

31 aug, 2015 21:30

Borttagen

Avatar


Hittade soundtracket till Cirkeln på spotify! ♥

31 aug, 2015 21:36

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Omg Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 går på TV11.


Blev det svart på tvn för dig nu också eller äre bara för mig ;O ??

Okej, nu blev det tillfälligt avbrott iaf! O_o

Så blev det för mig också men trodde det berodde på regnet eller något... men det funkar nu!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 aug, 2015 21:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Ska jag orka sminka mig och sen fota? Alltså nu?

D:

Gör det bara om nån vill se resultatet sen och kan säga att bilden blev skitsnygg


Ååh, jag vill se! :3

31 aug, 2015 21:45

1 2 3 ... 21139 21140 21141 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.