Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21137 21138 21139 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag har gjort allt man kan när man e sjuk... Dock tror jag jag var sjuk senast i Mars? Då slurade det med att jag hamnade till HVC. Är antagligen hemma lera dagar-_-. Tips på vad kag kan göra?

31 aug, 2015 13:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har gjort allt man kan när man e sjuk... Dock tror jag jag var sjuk senast i Mars? Då slurade det med att jag hamnade till HVC. Är antagligen hemma lera dagar-_-. Tips på vad kag kan göra?


Ligga i en kuddhög på soffan, kolla på film och dricka te ♥ Det gör jag.

31 aug, 2015 13:33

Detta inlägg ändrades senast 2015-08-31 kl. 14:32
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag har gjort allt man kan när man e sjuk... Dock tror jag jag var sjuk senast i Mars? Då slurade det med att jag hamnade till HVC. Är antagligen hemma lera dagar-_-. Tips på vad kag kan göra?


Ligga i en kudfkuddhög på soffan, kolla på film och dricka te ♥ Det gör jag.
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag har gjort allt man kan när man e sjuk... Dock tror jag jag var sjuk senast i Mars? Då slurade det med att jag hamnade till HVC. Är antagligen hemma lera dagar-_-. Tips på vad kag kan göra?


Ligga i en kudfkuddhög på soffan, kolla på film och dricka te ♥ Det gör jag.


Jag har sett 2 filmer och druckit tre koppar te, men det skadar väl aldrig med en til film♥

31 aug, 2015 13:46

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Första tanden utdragen. Trodde att det skulle vara lite mer extremt xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

31 aug, 2015 13:48

illusionofcool
Elev

Avatar


Anledningar till att jag älskar mitt liv nu:


TEMAT PÅ VÅRT SKOLLOPP I ÅR ÄR TV-SERIER!!!
Jag ska vara TARDIS tror jag.. xD



Och när jag har skrivit det här inlägget har jag 57 kvar till 3000..


Minst två personer förutom mig i min nya klass gillar Harry Potter!!


"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

31 aug, 2015 14:01

Borttagen

Avatar


dagens känsla: meh

31 aug, 2015 14:17

Borttagen

Avatar


Visade upp min nyttiga frukost på facebook och sitter nu och äter lösgodis (vilket jag inte visar upp). Min förhoppning är att alla andra göra likadant.

31 aug, 2015 14:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
firar ni villaavslutning i sverige??


Nä men vi firar något liknande, som vi kallar stugsista
Fast villa är väl typ stuga i finland? Har jag för mig xD

Så ja, typ samma sak


... Villaavslutning? Stugsista? Vad är det? xD vad har jag missat?



Sannaaa får förklara exakt vad deras villaavslutning menas med!

Men för oss är Stugsista typ sista helgen i sommarstugan! Alltså efter det ska man städa ur stugan och sedan flytta hem igen! Alltså sommaren är "officiellt" slut! Denna helg infaller alltid sista helgen i augusti!
Detta firas då genom att ja kanske äta gott, och sen på kvällen tända brasor och marshaller - vid vattnet

Så på kvällarna ser man längs hela viken brasor och marsaller som lyser upp ♥
Det är SÅ fint ♥


hessactually

Jag hörde här om dan att de pratade om just villaavslutning på radion. Då just som Frivolt säger sista helgen på stugan. De jag inte förstår (inte de i radion heller) är varför det heter villaavslutning. Inte har man nån villa som sommarhus, de heter stuga. Villa är ju nåt stort/lyxigt..

här kallar vi sommarstugor/stugor för villor??
men ja villaavslutning är när man åker till villan i slutet av "villasäsongen" och typ firar med typ räkor och fyrverkerier idk. har aldrig riktigt förstått det xD

31 aug, 2015 15:10

Borttagen

Avatar


Jag är så löjligt taggad på nollningen! Ikv ska vi möta upp våra nollor och köra massa lekar och samarbetsövningar! Blir säkert jätteroligt!

31 aug, 2015 15:13

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


De nya humanisterna på min skola är jättemysiga och jag är jättetaggad på att umgås mer med dem!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

31 aug, 2015 16:25

1 2 3 ... 21137 21138 21139 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.