@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tror jag sticker från mugglis, om någon vill ha kontakt med mig på något sätt så kan ni ju uggla inom några dagar. Ska du? Varför det? Jag kommer sakna dig! ♥
30 aug, 2015 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Tror jag sticker från mugglis, om någon vill ha kontakt med mig på något sätt så kan ni ju uggla inom några dagar. Ska du? Varför det? Jag kommer sakna dig! ♥ Tack ^^ Jag känner att det är för mycket jag inte gillar med sidan och jag har typ inget intresse kvar ♥ 30 aug, 2015 20:27 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Tror jag sticker från mugglis, om någon vill ha kontakt med mig på något sätt så kan ni ju uggla inom några dagar. Ska du? Varför det? Jag kommer sakna dig! ♥ Tack ^^ Jag känner att det är för mycket jag inte gillar med sidan och jag har typ inget intresse kvar ♥ Jaha, okej! Kram, hoppas att du får det bra, fina du! ♥
30 aug, 2015 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: firar ni villaavslutning i sverige?? Nej! 30 aug, 2015 20:37 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: firar ni villaavslutning i sverige?? Nä men vi firar något liknande, som vi kallar stugsista Fast villa är väl typ stuga i finland? Har jag för mig xD Så ja, typ samma sak 30 aug, 2015 20:41 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: firar ni villaavslutning i sverige?? Nä men vi firar något liknande, som vi kallar stugsista Fast villa är väl typ stuga i finland? Har jag för mig xD Så ja, typ samma sak ... Villaavslutning? Stugsista? Vad är det? xD vad har jag missat? 30 aug, 2015 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: firar ni villaavslutning i sverige?? Nä men vi firar något liknande, som vi kallar stugsista Fast villa är väl typ stuga i finland? Har jag för mig xD Så ja, typ samma sak ... Villaavslutning? Stugsista? Vad är det? xD vad har jag missat? Håller med. Vad är det knasiga fenomen? o.o 30 aug, 2015 21:38 |
|
Chaemy
Elev |
30 aug, 2015 21:38 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: firar ni villaavslutning i sverige?? Nä men vi firar något liknande, som vi kallar stugsista Fast villa är väl typ stuga i finland? Har jag för mig xD Så ja, typ samma sak ... Villaavslutning? Stugsista? Vad är det? xD vad har jag missat? Sannaaa får förklara exakt vad deras villaavslutning menas med! Men för oss är Stugsista typ sista helgen i sommarstugan! Alltså efter det ska man städa ur stugan och sedan flytta hem igen! Alltså sommaren är "officiellt" slut! Denna helg infaller alltid sista helgen i augusti! Detta firas då genom att ja kanske äta gott, och sen på kvällen tända brasor och marshaller - vid vattnet Så på kvällarna ser man längs hela viken brasor och marsaller som lyser upp ♥ Det är SÅ fint ♥ hessactually 30 aug, 2015 21:39 |
|
Borttagen
|
Frivolt
Coolt! Vi har inte något sådant alls här i Skåne, vad jag vet. Sedan är det inte så många här som har sommarstugor heller, eller ens något lantställe. Har uppfattat det som att det är jättevanligt norrut. o.o I alla fall, det låter nice. ^^ 30 aug, 2015 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen