Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21135 21136 21137 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tror jag sticker från mugglis, om någon vill ha kontakt med mig på något sätt så kan ni ju uggla inom några dagar.

Ska du? Varför det? Jag kommer sakna dig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

30 aug, 2015 20:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Borttagen:
Tror jag sticker från mugglis, om någon vill ha kontakt med mig på något sätt så kan ni ju uggla inom några dagar.

Ska du? Varför det? Jag kommer sakna dig!


Tack ^^ Jag känner att det är för mycket jag inte gillar med sidan och jag har typ inget intresse kvar ♥

30 aug, 2015 20:27

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Borttagen:
Tror jag sticker från mugglis, om någon vill ha kontakt med mig på något sätt så kan ni ju uggla inom några dagar.

Ska du? Varför det? Jag kommer sakna dig!


Tack ^^ Jag känner att det är för mycket jag inte gillar med sidan och jag har typ inget intresse kvar ♥

Jaha, okej! Kram, hoppas att du får det bra, fina du!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

30 aug, 2015 20:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
firar ni villaavslutning i sverige??

Nej!

30 aug, 2015 20:37

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
firar ni villaavslutning i sverige??


Nä men vi firar något liknande, som vi kallar stugsista
Fast villa är väl typ stuga i finland? Har jag för mig xD

Så ja, typ samma sak

30 aug, 2015 20:41

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
firar ni villaavslutning i sverige??


Nä men vi firar något liknande, som vi kallar stugsista
Fast villa är väl typ stuga i finland? Har jag för mig xD

Så ja, typ samma sak


... Villaavslutning? Stugsista? Vad är det? xD vad har jag missat?

30 aug, 2015 20:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
firar ni villaavslutning i sverige??


Nä men vi firar något liknande, som vi kallar stugsista
Fast villa är väl typ stuga i finland? Har jag för mig xD

Så ja, typ samma sak


... Villaavslutning? Stugsista? Vad är det? xD vad har jag missat?

Håller med. Vad är det knasiga fenomen? o.o

30 aug, 2015 21:38

Chaemy
Elev

Avatar

+1


Baby we were born to run...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

30 aug, 2015 21:38

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
firar ni villaavslutning i sverige??


Nä men vi firar något liknande, som vi kallar stugsista
Fast villa är väl typ stuga i finland? Har jag för mig xD

Så ja, typ samma sak


... Villaavslutning? Stugsista? Vad är det? xD vad har jag missat?



Sannaaa får förklara exakt vad deras villaavslutning menas med!

Men för oss är Stugsista typ sista helgen i sommarstugan! Alltså efter det ska man städa ur stugan och sedan flytta hem igen! Alltså sommaren är "officiellt" slut! Denna helg infaller alltid sista helgen i augusti!
Detta firas då genom att ja kanske äta gott, och sen på kvällen tända brasor och marshaller - vid vattnet

Så på kvällarna ser man längs hela viken brasor och marsaller som lyser upp ♥
Det är SÅ fint ♥


hessactually

30 aug, 2015 21:39

Borttagen

Avatar


Frivolt

Coolt! Vi har inte något sådant alls här i Skåne, vad jag vet. Sedan är det inte så många här som har sommarstugor heller, eller ens något lantställe. Har uppfattat det som att det är jättevanligt norrut. o.o

I alla fall, det låter nice. ^^

30 aug, 2015 22:00

1 2 3 ... 21135 21136 21137 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.