Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av scarhead: jag och min crush har blivit bättre vänner än vi var innan och han kramade mig hejdå flera gånger i fredags hihefhsgjuhj oh my god matilda nejmen på riktigt jag orkar inte att alla är så fina och afsdajkBLÄ FÖR ATT JAG NTE FÅR
24 feb, 2013 13:17 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Li: jag får nog göra det snart innan någon annan tar honom haha!Skrivet av scarhead: jag och min crush har blivit bättre vänner än vi var innan och han kramade mig hejdå flera gånger i fredags hihefhsgjuhj Åååh vad fint LunaLovegood1 - bby du kommer få någon som är lika fin någon dag!! i know it's hard but remember YOU ARE FABULOUS AND YOU DON'T NEED HIM, YOU'RE PERFECT also han och de andra killarna jag var med i fredags klättrade över ett staket och han bad mig och de andra att vi skulle klättra över ''snälla matilda'' ''nej jag vill inte'' ''snäälla, för mig?'' sedan kastade han en snöboll på mig för att jag inte klättrade över staketet 24 feb, 2013 13:42 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Cindy: Skrivet av Dramione99: Ibland tittar han väldigt mycket på mig på lektionerna och ibland finns jag knappt för honom. Samma för mig. Men nu vet jag iaf att han bryr sig om mig eftersom jag skickade ett sms till honom och sa att jag gillar honom och han svarade så jag vet liksom att han bryr sig om mig... Men jag vet inte om han är kär i mig Men före sms;et struntade han ibland i mig helt och ibland (tex när vi var själva någonstans) så var det som om vi typ var bästa vänner.... ._. Jag var kär i en kille i ett år typ, sen så jag blev kär i hans bästa kompis (han jag skrev om innan). Vad händer då? Jo, DÅ upptäcker jag att killen jag var kär i fört verkligen brydde sig väldigt mkt om mig. 24 feb, 2013 14:18 |
|
moaskywalkr
Elev |
alltssåååå jag är så rädd att han ska ha glömt mig/kommit över mig/gett upp om mig när vi kommer tillbaka från lovet ugh
men samtidigt tror jag det är bra att vi får lite tid ifrån varandra att typ ägna oss åt annat osv lol det blev så awkward efter ett tag att gilla varandra utan att ens snacka 24 feb, 2013 17:25 |
|
Kedjebrev
Elev |
Är det bara jag som liksom är kär från och tillbaka?
Alltså jag släpper aldrig riktigt honom men ibland känns det knappt och ibland bubblar hela jag, och det är så jobbigt för jag vet inte ens om jag är kär på "riktigt" och ååh....
http://Kaosregn.blogg.se
25 feb, 2013 17:41 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Samma här :cÄr det bara jag som liksom är kär från och tillbaka? Alltså jag släpper aldrig riktigt honom men ibland känns det knappt och ibland bubblar hela jag, och det är så jobbigt för jag vet inte ens om jag är kär på "riktigt" och ååh.... MUMS! 25 feb, 2013 17:57 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Kedjebrev: Samma här :c Är det bara jag som liksom är kär från och tillbaka? Alltså jag släpper aldrig riktigt honom men ibland känns det knappt och ibland bubblar hela jag, och det är så jobbigt för jag vet inte ens om jag är kär på "riktigt" och ååh.... Då är vi inte ensamma i alla fall
http://Kaosregn.blogg.se
25 feb, 2013 18:43 |
|
LunaLovegood1
Elev |
but seriöst i dont care anymore
allt jag vill är att ha en fin och snälla och bäst pojkvän och allt är det verkligen så svårt? ja, och eftersom jag är jag så lär det ju bli ännu svårare haha
25 feb, 2013 18:56 |
|
moaskywalkr
Elev |
LunaLovegood1 heeej här kommer jag o e lite dubbelmoralisk med tanke på hur extremt jävla kär jag är MEN iaf: man behöver faktiskt ingen pojkvän!! har klarat mig bra hela livet utan - om du vill mysa så gör det med kompisar osv du behöver ingen man för att må bra
förstår känslan tho mvh gråter mig till sömns varje kväll pga så ensam =/ (obs gör inte detta varje kväll men det lät så DRAMATISKT) 26 feb, 2013 01:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: but seriöst i dont care anymore allt jag vill är att ha en fin och snälla och bäst pojkvän och allt är det verkligen så svårt? ja, och eftersom jag är jag så lär det ju bli ännu svårare haha samma här guuu vill så gärna ha en pojkvän/flickvän(annars hade en katt också varit bra men mina föräldrar vill inte ha husdjur gråter) eller idk egentligen hen behöver inte vara fin och snäll och bäst bara den är ok och människa oj lät jag för desperat nu det gjorde jag kanske vet inte riktigt men anyway blir så arG När jag ser folk på stan som har värsta förhållanden och altl liksom plz sluta vara lyckligt förälskade blir ju avundsjuk okej nej borde vara glad för andras skull men ändå buhu 26 feb, 2013 01:52 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen