Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Ehh... okej..."
15 apr, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Men ååååååååååååååååååååååååh....
15 apr, 2012 18:54 |
|
Tonks-nea1
Elev |
15 apr, 2012 19:01 |
|
Sandra.Mugglis
Elev |
Jag vet att du inte bryr dig
15 apr, 2012 19:51 |
|
månbarnet
Elev |
"Sitter på mugglis. Det var en sån här frågegrej man skulle välja antingen eller... höst eller vår, eller ja, du fattar... och så var en av dom kristendom eller asatro och då valde jag eller. För jag vill ju inte välja någondera. Eller jag kan ju inte välja någondera."
15 apr, 2012 21:19 |
|
Ally Regins
Elev |
15 apr, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
"Hejsan svejsan!"
16 apr, 2012 15:29 |
|
Lunah~
Elev |
16 apr, 2012 15:31 |
|
9te
Elev |
16 apr, 2012 15:34 |
|
Borttagen
|
"Aj, aaaaa, aj. "
Jag har träningsverk i nacken och så böjde jag den bakot xD 16 apr, 2012 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen