Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Fortsätt." Uppmanade jag honom.
26 okt, 2013 23:04
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 23:05
|
|
Borttagen
|
Jag lyssnade uppmärksamt.
26 okt, 2013 23:09
|
|
Borttagen
|
"Vi blev tillsammans och sen blev jag vampyr och stack"
Mumlade jag fort.
26 okt, 2013 23:10
|
|
Borttagen
|
Jag log lite.
"Gick det så snabbt?"
26 okt, 2013 23:11
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Min själsfrände fanns någon annan stans..."
Mumlade jag med ett leende.
26 okt, 2013 23:12
|
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka.
"Fortsätt nu." Uppmanade jag honom.
26 okt, 2013 23:17
|
|
Borttagen
|
"Det hände inte så mycket mer... Jag har aldrig nämt Julie eftersom jag saknar henne så mycket... Men hon finns nog inte mer..."
Mumlade jag.
26 okt, 2013 23:22
|
|
Borttagen
|
"Det gör hon visst det. Hector berättade att hon också är en vampyr."
26 okt, 2013 23:25
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 23:26
|
Du får inte svara på den här tråden.