Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Behöver en bra sida att se streamat från typ NU! Är på sista avsnittet på säsong 2 http://www.cucirca.com/2010/01/14/watch-glee-online/
7 sep, 2012 21:13 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Luna Chang: Behöver en bra sida att se streamat från typ NU! Är på sista avsnittet på säsong 2 Finns på www.glee.se gå bara ner till säsong 2 på kategorierna där finns alla avsnitt Då är jag nu jätteduktig på att söka mig vidareXD jag har klickat på säsong 2 men sen då? http://www.glee.se/sasong-2-kommer-ut-hosten-2010/page/4/ scrolla ner så ser du ep 1 och sen går du bara vidare 7 sep, 2012 22:37 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Luna Chang: Behöver en bra sida att se streamat från typ NU! Är på sista avsnittet på säsong 2 Finns på www.glee.se gå bara ner till säsong 2 på kategorierna där finns alla avsnitt Då är jag nu jätteduktig på att söka mig vidareXD jag har klickat på säsong 2 men sen då? http://www.glee.se/sasong-2-kommer-ut-hosten-2010/page/4/ scrolla ner så ser du ep 1 och sen går du bara vidare Jag hitta det senare, men det var så hackigt så jag väntar till imorgon och far till pappa ist och ser det Hej 7 sep, 2012 22:39 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Luna Chang: Behöver en bra sida att se streamat från typ NU! Är på sista avsnittet på säsong 2 Finns på www.glee.se gå bara ner till säsong 2 på kategorierna där finns alla avsnitt Då är jag nu jätteduktig på att söka mig vidareXD jag har klickat på säsong 2 men sen då? http://www.glee.se/sasong-2-kommer-ut-hosten-2010/page/4/ scrolla ner så ser du ep 1 och sen går du bara vidare Jag hitta det senare, men det var så hackigt så jag väntar till imorgon och far till pappa ist och ser det Haha okej 7 sep, 2012 22:44 |
|
Ginny00
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 9 sep, 2012 21:41 |
|
Luna Chang
Elev |
Agahagfafgga!!!
Dom borde faktiskt ha vunnit andra året-.- Me mad.. Hej 9 sep, 2012 21:53 |
|
Victoire Weasly
Elev |
9 sep, 2012 21:54 |
|
Luna Chang
Elev |
But.. They deserved it XD Jag SKA kolla nästa säsong.. DÅ jag är hos pappa.. Och då ska jag ju även börja kolla Avatar Hej 9 sep, 2012 21:55 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Luna Chang: But.. They deserved it XD Jag SKA kolla nästa säsong.. DÅ jag är hos pappa.. Och då ska jag ju även börja kolla Avatar Jag gillar din smak för serier ♥ ~MY TUMBLR~ 9 sep, 2012 21:56 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Luna Chang: But.. They deserved it XD Jag SKA kolla nästa säsong.. DÅ jag är hos pappa.. Och då ska jag ju även börja kolla Avatar Jag gillar din smak för serier ♥ Haha!! Glee kom jag ju på själv att jag skulle titta på men Avatar tror jag är väldigt mkt grupptryck XD Nog för att det är en bra serie men Hej 9 sep, 2012 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen