Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Glee

Forum > Off Topic > Glee

1 2 3 ... 210 211 212 ... 560 561 562
Användare Inlägg
Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Behöver en bra sida att se streamat från typ NU!
Är på sista avsnittet på säsong 2 har varit hos pappa förra veckan och nu är jag hos mamma och han inte se nerladdat

http://www.cucirca.com/2010/01/14/watch-glee-online/

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

7 sep, 2012 21:13

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Luna Chang:
Behöver en bra sida att se streamat från typ NU!
Är på sista avsnittet på säsong 2 har varit hos pappa förra veckan och nu är jag hos mamma och han inte se nerladdat

Finns på www.glee.se gå bara ner till säsong 2 på kategorierna där finns alla avsnitt


Då är jag nu jätteduktig på att söka mig vidareXD jag har klickat på säsong 2 men sen då?

http://www.glee.se/sasong-2-kommer-ut-hosten-2010/page/4/ scrolla ner så ser du ep 1 och sen går du bara vidare

7 sep, 2012 22:37

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Luna Chang:
Behöver en bra sida att se streamat från typ NU!
Är på sista avsnittet på säsong 2 har varit hos pappa förra veckan och nu är jag hos mamma och han inte se nerladdat

Finns på www.glee.se gå bara ner till säsong 2 på kategorierna där finns alla avsnitt


Då är jag nu jätteduktig på att söka mig vidareXD jag har klickat på säsong 2 men sen då?

http://www.glee.se/sasong-2-kommer-ut-hosten-2010/page/4/ scrolla ner så ser du ep 1 och sen går du bara vidare


Jag hitta det senare, men det var så hackigt så jag väntar till imorgon och far till pappa ist och ser det

Hej

7 sep, 2012 22:39

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av ailiiin:
Skrivet av Luna Chang:
Behöver en bra sida att se streamat från typ NU!
Är på sista avsnittet på säsong 2 har varit hos pappa förra veckan och nu är jag hos mamma och han inte se nerladdat

Finns på www.glee.se gå bara ner till säsong 2 på kategorierna där finns alla avsnitt


Då är jag nu jätteduktig på att söka mig vidareXD jag har klickat på säsong 2 men sen då?

http://www.glee.se/sasong-2-kommer-ut-hosten-2010/page/4/ scrolla ner så ser du ep 1 och sen går du bara vidare


Jag hitta det senare, men det var så hackigt så jag väntar till imorgon och far till pappa ist och ser det

Haha okej

7 sep, 2012 22:44

Ginny00
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Att de ens korsar Quinns förlossning med ett tråkigt uppträdande
haha lol
kommer glömma uppträdandet på en halv sekund

9 sep, 2012 21:41

Luna Chang
Elev

Avatar


Agahagfafgga!!!

Dom borde faktiskt ha vunnit andra året-.-

Me mad..

Hej

9 sep, 2012 21:53

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Agahagfafgga!!!

Dom borde faktiskt ha vunnit andra året-.-

Me mad..

Det hade ju inte varit kul Kolla en säsong till du

~MY TUMBLR~

9 sep, 2012 21:54

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Agahagfafgga!!!

Dom borde faktiskt ha vunnit andra året-.-

Me mad..

Det hade ju inte varit kul Kolla en säsong till du


But.. They deserved it XD

Jag SKA kolla nästa säsong.. DÅ jag är hos pappa.. Och då ska jag ju även börja kolla Avatar

Hej

9 sep, 2012 21:55

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Agahagfafgga!!!

Dom borde faktiskt ha vunnit andra året-.-

Me mad..

Det hade ju inte varit kul Kolla en säsong till du


But.. They deserved it XD

Jag SKA kolla nästa säsong.. DÅ jag är hos pappa.. Och då ska jag ju även börja kolla Avatar

Jag gillar din smak för serier ♥

~MY TUMBLR~

9 sep, 2012 21:56

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Agahagfafgga!!!

Dom borde faktiskt ha vunnit andra året-.-

Me mad..

Det hade ju inte varit kul Kolla en säsong till du


But.. They deserved it XD

Jag SKA kolla nästa säsong.. DÅ jag är hos pappa.. Och då ska jag ju även börja kolla Avatar

Jag gillar din smak för serier ♥


Haha!!
Glee kom jag ju på själv att jag skulle titta på men Avatar tror jag är väldigt mkt grupptryck XD Nog för att det är en bra serie men

Hej

9 sep, 2012 21:57

1 2 3 ... 210 211 212 ... 560 561 562

Forum > Off Topic > Glee

Du får inte svara på den här tråden.