@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Emmi: haha jaha det var ju därför jag frågade hur många du skulle ha av varje :---D men ok, 670 galleoner då!Skrivet av mitchan: jag skulle bara ha 1 glittersko flr har flera från förr xD (andra adankan kan nog hen få, behöver inte 2 xD!) Skrivet av Emmi: ok så, 31 snölyktor, 30 glitterskor, 1 badanka (har 2st men Ravenclawlover var intresserad av den andra) och 2 regnbågar (gillar regnbågarna så behåller nog min tredje haha) blir 1686 galleoner sammanlagt. vi kan avrunda till 1680 om ingen annan är före på dem så tar jag gärna allihopa.. eller vad blir det att kosta först och främst x) Skrivet av Borttagen: japp! mitchan skulle jag kunna få köpa en glittersko och en badanka då? Det låter bra! Lägger du upp nu? 2 maj, 2017 18:08 |
|
mitchan
Lärare |
2 maj, 2017 18:12 |
|
Arivle
Elev |
2 maj, 2017 18:34 |
|
Borttagen
|
mitchan, skulle jag kunna få köpa en regnbåge för 150g? (Priset som Emmi Weasley föreslog.) Jag är också intresserad av "specialkorten" med Saruman och Loke
2 maj, 2017 19:14 |
|
[CTU]Lionel
Elev |
mitchan vad skulle du säga om 120 g per weasleytröja?
3 maj, 2017 17:42 |
|
Lily-Anne
Elev |
Säljer någon ett katniss everdeen kort för ca 5-10 galleoner?
3 maj, 2017 20:41 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: mitchan, skulle jag kunna få köpa en regnbåge för 150g? (Priset som Emmi Weasley föreslog.) Jag är också intresserad av "specialkorten" med Saruman och Loke Regnbågarna köpte jag båda h-n ville behålla den 3e, elleeer kanske h-n säljer den åt dig iallafall vet int om h-n ångra sig x) Skrivet av Lily-Anne: Säljer någon ett katniss everdeen kort för ca 5-10 galleoner? Det kortet fick man bara 2015 i julkalendern så jag tror du bör vara bredd att höja ditt pris lite
4 maj, 2017 16:42 |
|
Agnate
Elev |
4 maj, 2017 16:57 |
|
Lily-Anne
Elev |
Skrivet av Emmi: Ok 20 -40 galleoner?Skrivet av Borttagen: mitchan, skulle jag kunna få köpa en regnbåge för 150g? (Priset som Emmi Weasley föreslog.) Jag är också intresserad av "specialkorten" med Saruman och Loke Regnbågarna köpte jag båda h-n ville behålla den 3e, elleeer kanske h-n säljer den åt dig iallafall vet int om h-n ångra sig x) Skrivet av Lily-Anne: Säljer någon ett katniss everdeen kort för ca 5-10 galleoner? Det kortet fick man bara 2015 i julkalendern så jag tror du bör vara bredd att höja ditt pris lite 4 maj, 2017 18:36 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Lily-Anne: Ok 20 -40 galleoner? Jag har köpt mina för mellan 100-300g st, som riktlinje. 4 maj, 2017 19:15 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen