Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21007 21008 21009 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Vildvittra hur gick det på jobbet idag?


Du kom ihåg det ♥ :3

Vilket påminde mig om att skriva in det på FB, annars räknas det inte

Jo, det har gått bra
Lugnt med barn sådär i början så man kan fixa med alla rutiner, allt pappersarbete och sådant som måste fixas

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

11 aug, 2015 22:00

Borttagen

Avatar


Okej, så klassen jag har hamnat i verkar det vara mycket drama och konflikter i.. vet någon hur en ska hantera och agera i så kallad "tjejdrama"?

11 aug, 2015 22:06

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Vildvittra hur gick det på jobbet idag?


Du kom ihåg det ♥ :3

Vilket påminde mig om att skriva in det på FB, annars räknas det inte

Jo, det har gått bra
Lugnt med barn sådär i början så man kan fixa med alla rutiner, allt pappersarbete och sådant som måste fixas


I sees :3 låter bra, hoppas du kommer trivas. Är det vikariat eller fast?

11 aug, 2015 22:16

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Vildvittra hur gick det på jobbet idag?


Du kom ihåg det ♥ :3

Vilket påminde mig om att skriva in det på FB, annars räknas det inte

Jo, det har gått bra
Lugnt med barn sådär i början så man kan fixa med alla rutiner, allt pappersarbete och sådant som måste fixas


I sees :3 låter bra, hoppas du kommer trivas. Är det vikariat eller fast?


Tack c:
Fast
Så ser efter ickeexisterande lägenheter nu så en kan flytta hemifrån..........men de ickeexisterande lägenheterna är tyvärr vanligare än de existerande D:

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

11 aug, 2015 22:18

Hedwig96
Elev

Avatar


Imorgon har jag sista arbetsdagen och sedan bilskola direkt efter, men när jag kommer hem är det äntligen semester, och vädret har jag på min sida också

11 aug, 2015 22:23

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Vildvittra hur gick det på jobbet idag?


Du kom ihåg det ♥ :3

Vilket påminde mig om att skriva in det på FB, annars räknas det inte

Jo, det har gått bra
Lugnt med barn sådär i början så man kan fixa med alla rutiner, allt pappersarbete och sådant som måste fixas


I sees :3 låter bra, hoppas du kommer trivas. Är det vikariat eller fast?


Tack c:
Fast
Så ser efter ickeexisterande lägenheter nu så en kan flytta hemifrån..........men de ickeexisterande lägenheterna är tyvärr vanligare än de existerande D:


Gott :3
Ska du bo i gävle elr?

11 aug, 2015 22:28

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Vildvittra hur gick det på jobbet idag?


Du kom ihåg det ♥ :3

Vilket påminde mig om att skriva in det på FB, annars räknas det inte

Jo, det har gått bra
Lugnt med barn sådär i början så man kan fixa med alla rutiner, allt pappersarbete och sådant som måste fixas


I sees :3 låter bra, hoppas du kommer trivas. Är det vikariat eller fast?


Tack c:
Fast
Så ser efter ickeexisterande lägenheter nu så en kan flytta hemifrån..........men de ickeexisterande lägenheterna är tyvärr vanligare än de existerande D:


Gott :3
Ska du bo i gävle elr?


Japp, eller helst i Valbo då jag ändå jobbar där Men något sådant tänkte jag mig.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

11 aug, 2015 22:32

Borttagen

Avatar






11 aug, 2015 22:37

Borttagen

Avatar


Bra saker med att börja i gymnasiet:
- Jag får hålla på med något jag verkligen tycker är kul
- Jag får ha mer av de ämnen jag gillar, mindre av de jag inte gillar så mycket
- Jag kan (förhoppningsvis :000) få nya vänner
- I så fall lär vi ha i alla fall något gemensamt
- Jag slipper träffa de jag inte gillade från min gamla klass och skola (och även de jag gillade :c Fast det är inte direkt att slippa, mer att sakna)
- Jag slipper några lärare jag inte tyckte var något vidare (och kommer att sakna några som var jättebra och som jag verkligen gillade :'c)
- Jag kan få bra lärare
- Det kan vara god mat (för det var det när jag var där och hälsade på)
- Jag kommer i alla fall ha en vän där, även om vi inte kommer att gå i samma klass


Det finns förstås nackdelar också, men fördelarna är ändå många och det här får mig att känna mig lite mindre nervös och rädd. xD

11 aug, 2015 22:41

Obliviate_
Elev

Avatar


Vildvittra

kolla runt med både offentliga och privata hyresvärdar.
http://kvalster.se/Valbo är också vettigt.
Men har svårt o tro att valbo ska vara så svårt o få lght i, det är ju ganska litet :o Men lycka till iaf :3

11 aug, 2015 22:50

1 2 3 ... 21007 21008 21009 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.