@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Frivolt & L'Amour et Psyché Hjortron och hjortronsylt är det ganska klenväxt med här nere Du kan ju gå in i närmsta skog typ Johanna, inte vi xD Men på marknader brukar det finnas och hemlagade saker Haha hhaa xD Men ni får väl komma upp hit då o plocka Jo, så är det ju med blåbären med xD Fundera på att komma upp, kanske beroende på semester. Har min lilla kusin i Umeå trots allt c: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 aug, 2015 20:27 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Känner mig allmänt bortskämd förtillfället Visst är det skönt när det händer? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 aug, 2015 20:32 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Frivolt & L'Amour et Psyché Hjortron och hjortronsylt är det ganska klenväxt med här nere Du kan ju gå in i närmsta skog typ Johanna, inte vi xD Men på marknader brukar det finnas och hemlagade saker Haha hhaa xD Men ni får väl komma upp hit då o plocka Jo, så är det ju med blåbären med xD Fundera på att komma upp, kanske beroende på semester. Har min lilla kusin i Umeå trots allt c: hah joo men när ja o mamma va ute o plocka nu i fredags så var det MASSOR av blåbär JAAA! KOMSIII 11 aug, 2015 20:34 |
|
Kintsugi
Prefekt |
hahahahahahah
min engelska må vara dålig, men såååå dålig är den ändå inte. ![]() Hahaha katter med boxar ♥ ![]() ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 aug, 2015 21:01 |
|
Chaemy
Elev |
Jag borde ta tag i saker. Jag borde jobba med min japanskabok, måla, rita, läsa och träna.
När skolan börjar och när jag vet att jag har en dator att ha skivan i så kan jag göra ett schema för japanskapluggande. Jag kan sätta upp tider för pluggande och sätta iPad-förbud (förutom det jag behöver för målandet/ritandet) så att jag får tid för att måla, rita och läsa. Jag kan skriva upp speciella dagar att träna på och planera för varje vecka, sätta ett tydligt mål för motivation och peppa mig själv för att må bra. Jag ska försöka göra så att det här går igenom. Inte bara för några veckor, utan för längre tid.
11 aug, 2015 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta? D: köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD Ett par bröst? ;P aj gud.. jag vet inte xDD Pannkakor ? HAHAH XD Jaduuu, kommer du hit då? Pannkakor ja x) Fast orkah laga pannkakor nu xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta? D: köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD Plättar/Pankakor Plättar hade varit gott men sist jag försökte så gick det väldigt dåligt xD att steka plättar är fasen svårt xD Orkar inte steka Pannkakor haha xD SÅ jobbigt! Nämen... kan nån komma hit o ge mig färska jordgubbar? x) Haha, eller hur..fast det får nog knappt plats nån grädde på mina små xD Fast med pannkakor är de bara gott med en massa sylt till också Tror att Thore Skogman håller med mig. 11 aug, 2015 21:13 |
|
Borttagen
|
Snälla döm mig inte men jag är med i 9 rollspel...
11 aug, 2015 21:28 |
|
Qlql
Elev |
Fint framträdande av Maria och Robert på Allsången ikväll.
Kom igen, Stockholmare och andra! Köp biljetter och låt Kristina från Duvemåla bli en succé även i Stockholm! Kom igen! Ni som inte har sett den: GÖR DET! Ni som har sett den: GÖR DET IGEN! Det är världens mest otroliga musikal. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 11 aug, 2015 21:30 |
|
Borttagen
|
känslan när en har haft en massa tankar i huvudet hela dagen och sen lyssnar på en låt sOM BESKRIVER TANKARNA PERFEKT OCH SOM DU RELATERAR SÅ MYCKET TILL det händer fan inte ofta
11 aug, 2015 21:36 |
|
Obliviate_
Elev |
Vildvittra hur gick det på jobbet idag?
11 aug, 2015 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen