Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21005 21006 21007 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


De regnar ute sådär på ett somrigt och mysigt sätt. Så vad är då inte bättre än att muggla och kolla på dw? ♥

11 aug, 2015 20:02

Borttagen

Avatar


Någon nära/i Tyresö????????????????????????????????????????????????????????????????????
Känns som om jag är den enda om har det här (Tyresö)

11 aug, 2015 20:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Någon nära/i Tyresö????????????????????????????????????????????????????????????????????
Känns som om jag är den enda om har det här (Tyresö)
min syrra har gammel faster och småkusiner där. Ingen aning vad de heter xD

11 aug, 2015 20:06

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta?

D:

köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD


Hallon? Blåbär? Fruktsallad?
Varm choklad? Varm nyponsoppa?


Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^

Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på



...alltså, våfflor med grädde och hjortron låter ju som en riktigt god måltid! Våfflor kan man allt ha tålamod till, medan man tittar på film eller något

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 aug, 2015 20:10

Vildvittra
Elev

Avatar


Frivolt & L'Amour et Psyché
Hjortron och hjortronsylt är det ganska klenväxt med här nere
Du kan ju gå in i närmsta skog typ Johanna, inte vi xD
Men på marknader brukar det finnas och hemlagade saker Men de är ganska så dyra med ^-^

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

11 aug, 2015 20:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta?

D:

köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD


Hallon? Blåbär? Fruktsallad?
Varm choklad? Varm nyponsoppa?


Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^

Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på



...alltså, våfflor med grädde och hjortron låter ju som en riktigt god måltid! Våfflor kan man allt ha tålamod till, medan man tittar på film eller något
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta?

D:

köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD


Hallon? Blåbär? Fruktsallad?
Varm choklad? Varm nyponsoppa?


Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^

Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på



...alltså, våfflor med grädde och hjortron låter ju som en riktigt god måltid! Våfflor kan man allt ha tålamod till, medan man tittar på film eller något
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta?

D:

köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD


Hallon? Blåbär? Fruktsallad?
Varm choklad? Varm nyponsoppa?


Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^

Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på



...alltså, våfflor med grädde och hjortron låter ju som en riktigt god måltid! Våfflor kan man allt ha tålamod till, medan man tittar på film eller något


Jag säger bara att JAG skulle garanterat köra på våfflor med grädde och varm choklad!

11 aug, 2015 20:11

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
HAHAHA så jävla bra xD


Hahaha. xD Lotta och tant Berg var ju bäst. x3


hahahaha Abbe är ju bästbäst!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 aug, 2015 20:14

Ginny00
Elev

Avatar


11 aug, 2015 20:17

Borttagen

Avatar


Känner mig allmänt bortskämd förtillfället

11 aug, 2015 20:19

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Frivolt & L'Amour et Psyché
Hjortron och hjortronsylt är det ganska klenväxt med här nere
Du kan ju gå in i närmsta skog typ Johanna, inte vi xD
Men på marknader brukar det finnas och hemlagade saker Men de är ganska så dyra med ^-^


Haha Jovars - fast det jobbiga är att man måste va så snabb o plocka innan någon annan hinner före

hhaa xD Men ni får väl komma upp hit då o plocka nästa sommar

11 aug, 2015 20:20

1 2 3 ... 21005 21006 21007 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.