@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
De regnar ute sådär på ett somrigt och mysigt sätt. Så vad är då inte bättre än att muggla och kolla på dw? ♥
11 aug, 2015 20:02 |
|
Borttagen
|
Någon nära/i Tyresö????????????????????????????????????????????????????????????????????
Känns som om jag är den enda om har det här (Tyresö) 11 aug, 2015 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: min syrra har gammel faster och småkusiner där. Ingen aning vad de heter xDNågon nära/i Tyresö???????????????????????????????????????????????????????????????????? Känns som om jag är den enda om har det här (Tyresö) 11 aug, 2015 20:06 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta? D: köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD Hallon? Blåbär? Fruktsallad? Varm choklad? Varm nyponsoppa? Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^ Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på ...alltså, våfflor med grädde och hjortron låter ju som en riktigt god måltid! Våfflor kan man allt ha tålamod till, medan man tittar på film eller något ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 aug, 2015 20:10 |
|
Vildvittra
Elev |
Frivolt & L'Amour et Psyché
Hjortron och hjortronsylt är det ganska klenväxt med här nere Du kan ju gå in i närmsta skog typ Johanna, inte vi xD Men på marknader brukar det finnas och hemlagade saker "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 aug, 2015 20:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta? D: köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD Hallon? Blåbär? Fruktsallad? Varm choklad? Varm nyponsoppa? Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^ Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på ...alltså, våfflor med grädde och hjortron låter ju som en riktigt god måltid! Våfflor kan man allt ha tålamod till, medan man tittar på film eller något Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta? D: köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD Hallon? Blåbär? Fruktsallad? Varm choklad? Varm nyponsoppa? Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^ Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på ...alltså, våfflor med grädde och hjortron låter ju som en riktigt god måltid! Våfflor kan man allt ha tålamod till, medan man tittar på film eller något Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta? D: köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD Hallon? Blåbär? Fruktsallad? Varm choklad? Varm nyponsoppa? Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^ Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på ...alltså, våfflor med grädde och hjortron låter ju som en riktigt god måltid! Våfflor kan man allt ha tålamod till, medan man tittar på film eller något Jag säger bara att JAG skulle garanterat köra på våfflor med grädde och varm choklad! 11 aug, 2015 20:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 aug, 2015 20:14 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har publicerat en fanfiction!
11 aug, 2015 20:17 |
|
Borttagen
|
Känner mig allmänt bortskämd förtillfället
11 aug, 2015 20:19 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Frivolt & L'Amour et Psyché Hjortron och hjortronsylt är det ganska klenväxt med här nere Du kan ju gå in i närmsta skog typ Johanna, inte vi xD Men på marknader brukar det finnas och hemlagade saker Haha hhaa xD Men ni får väl komma upp hit då o plocka 11 aug, 2015 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen