Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21004 21005 21006 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta?

D:

köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD


Ett par bröst? ;P aj gud.. jag vet inte xDD Pannkakor ?



HAHAH XD Jaduuu, kommer du hit då?

Pannkakor ja x) Fast orkah laga pannkakor nu xD



Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta?

D:

köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD


Plättar/Pankakor


Plättar hade varit gott men sist jag försökte så gick det väldigt dåligt xD att steka plättar är fasen svårt xD

Orkar inte steka Pannkakor haha xD SÅ jobbigt! Nämen...

kan nån komma hit o ge mig färska jordgubbar? x)

11 aug, 2015 18:25

the marauder
Elev

Avatar


Mitt huvud gör ont och jag blöder näsblod

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fzdnvuso https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fhpnxa9j https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fjlrl6ds

11 aug, 2015 18:35

Borttagen

Avatar


Jag är en hemsk, hemsk person

11 aug, 2015 19:03

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta?

D:

köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD


Hallon? Blåbär? Fruktsallad?
Varm choklad? Varm nyponsoppa?

11 aug, 2015 19:11

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta?

D:

köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD


Hallon? Blåbär? Fruktsallad?
Varm choklad? Varm nyponsoppa?


Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^

Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på

11 aug, 2015 19:12

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta?

D:

köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD


Hallon? Blåbär? Fruktsallad?
Varm choklad? Varm nyponsoppa?


Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^

Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på


Jag vet inte om jag har ätit hjortron nångång, men det låter gott!
Gör så

11 aug, 2015 19:14

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta?

D:

köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD


Hallon? Blåbär? Fruktsallad?
Varm choklad? Varm nyponsoppa?


Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^

Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på


Jag vet inte om jag har ätit hjortron nångång, men det låter gott!
Gör så


Hjortron är ett av det bästa som finns ♥ Du måste smaka om du får tillfälle!!

11 aug, 2015 19:19

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Frivolt:
Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta?

D:

köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD


Hallon? Blåbär? Fruktsallad?
Varm choklad? Varm nyponsoppa?


Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^

Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på


Jag vet inte om jag har ätit hjortron nångång, men det låter gott!
Gör så


Hjortron är ett av det bästa som finns ♥ Du måste smaka om du får tillfälle!!

Ja då får jag lov att göra det! Vet inte riktigt var man kan köpa det x)

11 aug, 2015 19:34

Frivolt
Elev

Avatar


L'Amour et Psyché Jaa, finns säkert sylt i vanliga ica-butiker typ Köpa får du nog kanske gå på nån marknad eller nått!

ELLER så kommer du upp hit och plockar själv De jag ska äta nu har jag o mamma plockat förra sommaren ^^

11 aug, 2015 19:37

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
HAHAHA så jävla bra xD


Hahaha. xD Lotta och tant Berg var ju bäst. x3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 aug, 2015 19:51

1 2 3 ... 21004 21005 21006 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.