@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta? D: köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD Ett par bröst? ;P aj gud.. jag vet inte xDD Pannkakor ? HAHAH XD Jaduuu, kommer du hit då? Pannkakor ja x) Fast orkah laga pannkakor nu xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta? D: köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD Plättar/Pankakor Plättar hade varit gott men sist jag försökte så gick det väldigt dåligt xD att steka plättar är fasen svårt xD Orkar inte steka Pannkakor haha xD SÅ jobbigt! Nämen... kan nån komma hit o ge mig färska jordgubbar? x) 11 aug, 2015 18:25 |
|
the marauder
Elev |
11 aug, 2015 18:35 |
|
Borttagen
|
Jag är en hemsk, hemsk person
11 aug, 2015 19:03 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta? D: köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD Hallon? Blåbär? Fruktsallad? Varm choklad? Varm nyponsoppa? 11 aug, 2015 19:11 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta? D: köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD Hallon? Blåbär? Fruktsallad? Varm choklad? Varm nyponsoppa? Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^ Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på 11 aug, 2015 19:12 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta? D: köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD Hallon? Blåbär? Fruktsallad? Varm choklad? Varm nyponsoppa? Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^ Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på Jag vet inte om jag har ätit hjortron nångång, men det låter gott! Gör så 11 aug, 2015 19:14 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta? D: köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD Hallon? Blåbär? Fruktsallad? Varm choklad? Varm nyponsoppa? Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^ Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på Jag vet inte om jag har ätit hjortron nångång, men det låter gott! Gör så Hjortron är ett av det bästa som finns ♥ Du måste smaka om du får tillfälle!! 11 aug, 2015 19:19 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Nån som vet något gott man kan äta med grädde? Förutom kladdkaka, jordgubbar och tårta? D: köpte billig grädde idag och vet inte vad jag ska ha till ;O Att bara äta grädde kändes inte riktigt nice xD Hallon? Blåbär? Fruktsallad? Varm choklad? Varm nyponsoppa? Tog fram lite hjortron ^^ Så funderar på att äta hjorton o grädde ^^ Sen va det där med varm choklad en superbra ide! Den ska jag också köra på Jag vet inte om jag har ätit hjortron nångång, men det låter gott! Gör så Hjortron är ett av det bästa som finns ♥ Du måste smaka om du får tillfälle!! Ja då får jag lov att göra det! Vet inte riktigt var man kan köpa det x) 11 aug, 2015 19:34 |
|
Frivolt
Elev |
L'Amour et Psyché Jaa, finns säkert sylt i vanliga ica-butiker typ
ELLER så kommer du upp hit och plockar själv 11 aug, 2015 19:37 |
|
Solkatten
Elev |
Hahaha. xD Lotta och tant Berg var ju bäst. x3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 aug, 2015 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen