@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skulle kolla på en pinsett och läste antirasistisk pinsett instället för antistatisk ^^ tänkte att..vad fan menar dom med det O_o 11 aug, 2015 13:30 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skulle kolla på en pinsett och läste antirasistisk pinsett instället för antistatisk ^^ tänkte att..vad fan menar dom med det O_o Den antirasistiska pincett plockar upp ALLT, oavsett etnicitet! Antirasistiska pincetten röstar inte på Sverigedemokraterna. Du kan plocka ner SDs tunnelbanereklam med den bara för att den är så antirasistisk. Dock måste du ha noga koll på den så att den inte försvinner, för den går på antirasistiska demonstrationer hela tiden. Alla behöver en antirasistisk pincett! 11 aug, 2015 14:48 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skulle kolla på en pinsett och läste antirasistisk pinsett instället för antistatisk ^^ tänkte att..vad fan menar dom med det O_o Den antirasistiska pincett plockar upp ALLT, oavsett etnicitet! Antirasistiska pincetten röstar inte på Sverigedemokraterna. Du kan plocka ner SDs tunnelbanereklam med den bara för att den är så antirasistisk. Dock måste du ha noga koll på den så att den inte försvinner, för den går på antirasistiska demonstrationer hela tiden. Alla behöver en antirasistisk pincett! Jag tror pincetten är lite vänsterextremist ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 aug, 2015 14:50 |
|
Borttagen
|
11 aug, 2015 15:03 |
|
Borttagen
|
11 aug, 2015 15:16 |
|
Frivolt
Elev |
HUr många dagar man försmäktat på en öde ö utan snus ;O Spoiler: Tryck här för att visa! 11 aug, 2015 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: HUr många dagar man försmäktat på en öde ö utan snus ;O Spoiler: Tryck här för att visa! Tro mig, jag är medveten om hur det känns att försmäkta utan snus xD och fan! jag som trodde att svaret skulle stå i spoilern, jag ringer snart någon fråga-om-allt-linje. -,- 11 aug, 2015 16:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: HUr många dagar man försmäktat på en öde ö utan snus ;O Spoiler: Tryck här för att visa! Tro mig, jag är medveten om hur det känns att försmäkta utan snus xD och fan! jag som trodde att svaret skulle stå i spoilern, jag ringer snart någon fråga-om-allt-linje. -,- Haha jaa då vet du hur det känns o göra sånna där streck ;O haha sorry Haha gör så 11 aug, 2015 16:02 |
|
Borttagen
|
Om man inte har något att göra kan man alltid göra en youtubeserie med sitt marsvin typ.. O_O Frivolt Hahah, ett resultat kom upp när jag googlade stolpräkning, det måste ju heta något det där! -,- GAH 11 aug, 2015 16:18 |
|
Borttagen
|
Jag älskar hur Bioware säger att de ska släppa det nya DLC:et till Dragon Age Inquisition den 11 augusti. Förutom att de släpper det i Kalifronientid. Klockan nio på morgonen Kalifornientid. Vilket är kl 5 på kvällen här, vilket innebär att för en del av planeten är det inte ens den 11e längre...
11 aug, 2015 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen