@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 aug, 2015 08:47 |
|
Borttagen
|
11 aug, 2015 10:05 |
|
mine
Elev |
Alltså min pappa har ingen respekt till Dvd filmer. Fodralen finns i hyllan man skivorna är antingen utspritt i rummet eller i ett fodral till en annan film. inte ok. Sedan står inte filmerna som tillhör varandra bredvid varandra utan kan vara på två olika sidor av rummet och skivorna är inte ens i fodralet. Det är inte okej
Spoiler: Tryck här för att visa! Vildvittra vad säger du om din farbror som behandlar filmer på detta sätt? ^^'' 11 aug, 2015 10:08 |
|
Borttagen
|
detta är seriöst det bästa jag sett på länge!! xD 11 aug, 2015 10:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
hittar inget youtube-klipp för det här, men hahahahah titta:
https://video-arn2-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xfp1/v/t42.1790-2/11804169_930777003626233_1085928732_n.mp4?efg=eyJybHIiOjUzMiwicmxhIjo1MTJ9&rl=532&vabr=296&oh=9dce15ab30ab30637078b398f9bb4319&oe=55C9D6B7 (det är barn som rider/springer med får. inget farligt, mer än för skrattmusklerna ;D ) ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 aug, 2015 10:35 |
|
Borttagen
|
Ghaaaad -_- Svenskar, ni inaderar vår by. Imorgon kommer sista syskonen från faffa och det bli är kaååås. Tillpånöpet har våra grannar också svenskar på besök...
Alla svenskar som hittils ha komi klagar på vägen hit. Sanerke därhemma och att vi pratar obegriplit nä vi lämnar bort bokstäve så hä som ja gö nu xD 11 aug, 2015 11:07 |
|
Solkatten
Elev |
Exakt en vecka kvar till skolan börjar! D:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 aug, 2015 11:58 |
|
Borttagen
|
exakt två dagar tills jag kommer hem från första skoldagen </3
11 aug, 2015 12:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: JAG HATAR ATT MAN SOM LÅNG PERSON INTE KAN HITTA LOLITA NÅNSTANS! FY FAN FÖR ATT VARA LÅNG! HUR FAN KAN DET VARA "IDEAL" ATT VARA LÅNG NÄR MAN INTE ENS KAN HITTA NÅGRA KLÄDER. För att det allra mesta i lolitafashion kommer från Japan där de allra flesta cistjejer är under 165 cm långa och de allra flesta ciskillar är under 170 cm Jag är 173 cm lång och störde mig så sjukt mycket förut på att jag inte kunde hitta några passande lolitakläder 11 aug, 2015 13:23 |
|
Borttagen
|
11 aug, 2015 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen