Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21001 21002 21003 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
MizzNina
Elev

Avatar

+1



"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

11 aug, 2015 08:47

Borttagen

Avatar


JAG VILL HA EN MARATUS PERSONATUS.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fd1o50x50snmhul.cloudfront.net%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F07%2Fdn27975-2_800.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.livescience.com%2Fimages%2Fi%2F000%2F077%2F660%2Foriginal%2Fpersonatus-fingernail.jpg%3F1438887869

11 aug, 2015 10:05

mine
Elev

Avatar


Alltså min pappa har ingen respekt till Dvd filmer. Fodralen finns i hyllan man skivorna är antingen utspritt i rummet eller i ett fodral till en annan film. inte ok. Sedan står inte filmerna som tillhör varandra bredvid varandra utan kan vara på två olika sidor av rummet och skivorna är inte ens i fodralet. Det är inte okej

Spoiler:
Tryck här för att visa!Min plan var att se "Fången från azkaban" Men filmen fanns inte i fodralet, tänkte den kanske finns i rummet. Letar hittar inte, tänker kanske finns i ett annat fodral, på en hylla bland olika filmer hittar jag fenixorden och där i hittar jag fången från azkaban skivan. Inte okej, man behandlar inte skivor på detta sätt

Vildvittra vad säger du om din farbror som behandlar filmer på detta sätt? ^^''

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

11 aug, 2015 10:08

Borttagen

Avatar

+2



detta är seriöst det bästa jag sett på länge!! xD

11 aug, 2015 10:16

Kintsugi
Prefekt

Avatar


hittar inget youtube-klipp för det här, men hahahahah titta:
https://video-arn2-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xfp1/v/t42.1790-2/11804169_930777003626233_1085928732_n.mp4?efg=eyJybHIiOjUzMiwicmxhIjo1MTJ9&rl=532&vabr=296&oh=9dce15ab30ab30637078b398f9bb4319&oe=55C9D6B7

(det är barn som rider/springer med får. inget farligt, mer än för skrattmusklerna ;D )

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 aug, 2015 10:35

Borttagen

Avatar


Ghaaaad -_- Svenskar, ni inaderar vår by. Imorgon kommer sista syskonen från faffa och det bli är kaååås. Tillpånöpet har våra grannar också svenskar på besök...

Alla svenskar som hittils ha komi klagar på vägen hit. Sanerke därhemma och att vi pratar obegriplit nä vi lämnar bort bokstäve så hä som ja gö nu xD

11 aug, 2015 11:07

Solkatten
Elev

Avatar


Exakt en vecka kvar till skolan börjar! D:

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 aug, 2015 11:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Exakt en vecka kvar till skolan börjar! D:
exakt två dagar tills jag kommer hem från första skoldagen </3

11 aug, 2015 12:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
JAG HATAR ATT MAN SOM LÅNG PERSON INTE KAN HITTA LOLITA NÅNSTANS! FY FAN FÖR ATT VARA LÅNG! HUR FAN KAN DET VARA "IDEAL" ATT VARA LÅNG NÄR MAN INTE ENS KAN HITTA NÅGRA KLÄDER.


För att det allra mesta i lolitafashion kommer från Japan där de allra flesta cistjejer är under 165 cm långa och de allra flesta ciskillar är under 170 cm

Jag är 173 cm lång och störde mig så sjukt mycket förut på att jag inte kunde hitta några passande lolitakläder

11 aug, 2015 13:23

Borttagen

Avatar


11 aug, 2015 13:24

1 2 3 ... 21001 21002 21003 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.