@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
mtelhttp://www.popast.nu/2015/08/perseiderna-2015-magiska-natter-med-stjarnor-som-faller/
jag vet inte så mycket, men varsågod, jag hittade en länk åt dig Atira njaa, har inte tittat. skulle göra det idag med pappa, men småsyskonen krånglade visst så det får bli någon annan dag. jag har själv hört att det syns som bäst på torsdag, men vad vet jag
10 aug, 2015 22:42 |
|
Atira
Elev |
DarkBells Okej. ^^ Tror att man kan hålla lite koll på himlen hela den här veckan, men att onsdag eller torsdag är de bästa dagarna. Får hålla tummarna att det är klart väder då. : )
10 aug, 2015 22:54
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-10 kl. 22:57
|
|
Borttagen
|
Typ tredje gången jag råkat gå in på swefilmer nu, har i alla fall Crunchyroll :3 10 aug, 2015 22:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av DarkBells: någon som tittar/ska titta på meteorregnet? : D Åh är det den här veckan? ^^ Trodde typ det var kanske nästa vecka eller så. Vilken dag ska vara bäst? Ikväll går det iaf inte här att se något, fullt med moln. Frivolt: Vad är arbetsterapi? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 aug, 2015 23:04 |
|
Frivolt
Elev |
Solkatten Det är för mig iaf att jag sitter och är kreativ, stickar och virkar och sånt. Sen gör de en bedömning (personalen där) om vad jag klarar av, vad jag har för svårigheter osv
Typ att det ska leda till att jag får veta vad jag kan och har svårt med, och att jag ska med hjälp av det kunna komma ut på arbetsmarknaden igen 10 aug, 2015 23:10 |
|
Hedwig96
Elev |
Drömde en slags stressdröm förra natten . ___.
11 aug, 2015 00:08 |
|
LolFeelings
Elev |
Först, den ljuvliga tystnaden. Inte ett ljud hörs. Sedan, en mygga. Omöjlig att se utan kan bara höras medan man desperat försöker sova.
11 aug, 2015 00:55 |
|
Fellrendión
Elev |
Inget jag säger makes sense för jag är ganska trött, men jag trodde helt från början att hessactually var ciskille, så när jag nån gång ville uggla med en transperson och du ställde upp så sa jag nej till dig. :p har lite dåligt samvete fortfarande hahaa
11 aug, 2015 02:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Inget jag säger makes sense för jag är ganska trött, men jag trodde helt från början att hessactually var ciskille, så när jag nån gång ville uggla med en transperson och du ställde upp så sa jag nej till dig. :p har lite dåligt samvete fortfarande hahaa 1. Det tar jag som en komplimang. 2. Det behöver du inte ha. xD 11 aug, 2015 03:42 |
|
Borttagen
|
Aj. Har jobbat sen 18.30 igår och sen midnatt bara stått och sprungit omkring på betonggolv med dåliga stålhätteskor. Aj! Mina fötter går knappt att stå på och och höftlederna värker trots att jag ligger i sängen. Förstår verkligen inte hur de som jobbar heltid orkar med detta! Visserligen har de specialgjorda sulor men ändå.. Mycket cred ska de ha!!
Har ju jobbat många såna här pass innan men det är sällan jag inte har någon som helst arbetsuppgift under natten som innebär att man får sitta ner ett tag. Oj vad intressesmurfarna hoppar nu! Vet inte vad jag ville få ut av detta x) typ att jag skulle vilja ha sulor till skorna! 11 aug, 2015 06:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen