Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20999 21000 21001 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Min arbetsterapi börjar imorgon :'D Äntligen lixom!!!


Kul! Vet du vad du kommer få göra?

10 aug, 2015 22:21

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Min arbetsterapi börjar imorgon :'D Äntligen lixom!!!


Kul! Vet du vad du kommer få göra?


Haha ja jag har ju gått där ett tag! Men jag virkar, stickar, syr osv : D Eller framförallt virkar nu x)

10 aug, 2015 22:22

Chaemy
Elev

Avatar


Från igår till idag sov jag över hos min kusin. Vi är väldigt nära vänner och vi bor typ hundra meter ifrån varandra så det skulle verkligen inte vara några konstigheter för de flesta människor, men jag har nog inte riktigt fattat grejen med att sova över. Varför inte bara gå hem på kvällen, sova gott och sen komma tillbaka igen? Jag tänkte ett tag att jag skulle säga att jag ville gå hem, men sen började jag bråka med mina föräldrar och min kusin var jättegullig mot mig och fixade det supermysigt och allt. Och jag var ju arg på mina föräldrar så jag ville inte sova med dem, så jag sov hos henne. Det var faktiskt mysigt och det gick jättebra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

10 aug, 2015 22:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Min arbetsterapi börjar imorgon :'D Äntligen lixom!!!


Kul! Vet du vad du kommer få göra?


Haha ja jag har ju gått där ett tag! Men jag virkar, stickar, syr osv : D Eller framförallt virkar nu x)


Jahaa ;x trodde att den började som i första gången men då är jag med! Fan vad mycket roligare det lät än jobbcenterbesök, vi söker jobb och och hänger i kafeterian typ och så brukar jag hjälpa folk med deras cv:n.

Förra veckan kom det till och med fram en kille och ba "det är väl du som är ansvarig här?" .. antar att jag suttit hemma för många månader ^^
Då är du färdigutbildad virkare/stickare sen då ;P *att virka är sjukt svårt* -,-



10 aug, 2015 22:26

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Min arbetsterapi börjar imorgon :'D Äntligen lixom!!!


Kul! Vet du vad du kommer få göra?


Haha ja jag har ju gått där ett tag! Men jag virkar, stickar, syr osv : D Eller framförallt virkar nu x)


Jahaa ;x trodde att den började som i första gången men då är jag med! Fan vad mycket roligare det lät än jobbcenterbesök, vi söker jobb och och hänger i kafeterian typ och så brukar jag hjälpa folk med deras cv:n.

Förra veckan kom det till och med fram en kille och ba "det är väl du som är ansvarig här?" .. antar att jag suttit hemma för många månader ^^
Då är du färdigutbildad virkare/stickare sen då ;P *att virka är sjukt svårt* -,-






Japp Fast det har varit sommaruppehåll nu så det börjar nu igen till hösten
Åh men det låter ju spännande ändå lärorikt!!!

Hahah xD

mjaaa, nästan heeh
Virka är sjukt svårt x) Kan knappt nånting än haha!!

10 aug, 2015 22:28

DarkBells
Elev

Avatar


någon som tittar/ska titta på meteorregnet? : D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

10 aug, 2015 22:29

Borttagen

Avatar



Har verkligen tråkigt ikväll! har "tränat" i en timme och gjort set med armövningar men det gjorde mig bara piggare -,-

Så står det att man skall ha med senaste självdeklarationen med preliminär skatteuträkning, ja..det var ju lätt att hitta på skatteverkets hemsida också, har lyckats skriva ut senaste självdeklarationen men resten då?


DarkBells Vart ser man det?

10 aug, 2015 22:34

Hedwig96
Elev

Avatar


Klockan blev plötsligt ganska mycket

10 aug, 2015 22:35

Solkatten
Elev

Avatar


Min bror kom hem från Gränna efter att ha varit där i några dagar och kom hem med en massa polkagrisar. :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 aug, 2015 22:39

Atira
Elev

Avatar


Skrivet av DarkBells:
någon som tittar/ska titta på meteorregnet? : D


På onsdag kväll tänkte jag göra ett försök att se det! Läste nånstans att det skulle synas bäst då. Har du sett något?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

10 aug, 2015 22:40

1 2 3 ... 20999 21000 21001 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.