Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: GE MIG LÅTTIPS!! Echo - Jason Walker Down - ^ I will come for you - Jack Dolgen Bad before good - day one if you were here - cary brothers no ones gonna love you - band of horses fall into place - apartment lets go to the mall haha total chansning. typ dom udda låtarna i min spellista gud, jag känner mig så lugn just nu xD jag sitter och snor alla låtar från dom nya serierna. 23 sep, 2011 21:41
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-23 kl. 21:45
|
|
Borttagen
|
Häääj mugglis!
Här sitter jag och halvt proppar i mig ost och lök-hjärtan och halvt gråter jag eftersom att min syrra nyss klämde mitt ringfinger skiiiiiiithårt. Egentligen får jag inte sitta vid datorn mer idag, jag gjorde det så mycket tidigare, men lova att inte säga något till mina päron, kej? 23 sep, 2011 21:42 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Hur gör man det? o.ONä, nu är ni för söta *rodnar* Man kan ju alltid ladda ner från youtube XD http://www.video2mp3.net/sv/ Kopiera länken till låten och klistra in den där det står x) si_tonks Tack fina du ♥♥♥ Ok, tack 23 sep, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
23 sep, 2011 21:44 |
|
Borttagen
|
Hoppas det fungerar
Kanske skulle göra den officiell på youtube, och inte bara låta de som har länken höra den....? Fast det vågar jag inte, XD 23 sep, 2011 21:44 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: GE MIG LÅTTIPS!! Echo - Jason Walker Down - ^ I will come for you - Jack Dolgen Bad before good - day one if you were here - cary brothers no ones gonna love you - band of horses fall into place - apartment lets go to the mall haha total chansning. typ dom udda låtarna i min spellista gud, jag känner mig så lugn just nu xD jag sitter och snor alla låtar från dom nya serierna. Thänk ju väry much! Älskar Jason Walker och band of horses! Ok, ska kolla in den också 23 sep, 2011 21:46 |
|
Borttagen
|
Om det funkar att ladda ner den från youtube kommer jag typ känna mig lite speciell... Kan inte föreställa mig att någon skulle vilja lyssna på den på sin mp3/ipod eller liknande x) Jag tycker att den är ganska dålig ... xd
23 sep, 2011 21:47 |
|
Borttagen
|
Padfootie
tänkte bara dela med mig om att det var du som var den första som fick se mig här på mugglis du var den första som såg min första post eller ja och svarade på den 23 sep, 2011 21:49 |
|
Ida S
Lärare |
Hello =D vad händer?
"we live together, and harry does all the cooking." 23 sep, 2011 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Padfootie tänkte bara dela med mig om att det var du som var den första som fick se mig här på mugglis du var den första som såg min första post eller ja och svarade på den Tja, det är ju lite speciellt x) 23 sep, 2011 21:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen