Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 209 210 211 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Enchanted:
GE MIG LÅTTIPS!!

Echo - Jason Walker
Down - ^
I will come for you - Jack Dolgen
Bad before good - day one
if you were here - cary brothers
no ones gonna love you - band of horses
fall into place - apartment
lets go to the mall

haha total chansning. typ dom udda låtarna i min spellista
gud, jag känner mig så lugn just nu xD
jag sitter och snor alla låtar från dom nya serierna.

23 sep, 2011 21:41

Detta inlägg ändrades senast 2011-09-23 kl. 21:45
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Häääj mugglis!
Här sitter jag och halvt proppar i mig ost och lök-hjärtan och halvt gråter jag eftersom att min syrra nyss klämde mitt ringfinger skiiiiiiithårt.
Egentligen får jag inte sitta vid datorn mer idag, jag gjorde det så mycket tidigare, men lova att inte säga något till mina päron, kej?

23 sep, 2011 21:42

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Enchanted:
Skrivet av Borttagen:
Nä, nu är ni för söta *rodnar*
Man kan ju alltid ladda ner från youtube XD
Hur gör man det? o.O


http://www.video2mp3.net/sv/
Kopiera länken till låten och klistra in den där det står x)

si_tonks Tack fina du ♥♥♥


Ok, tack

23 sep, 2011 21:42

Borttagen

Avatar


^
själv använder man http://www.youtube-mp3.org/
*host*

23 sep, 2011 21:44

Borttagen

Avatar


Hoppas det fungerar
Kanske skulle göra den officiell på youtube, och inte bara låta de som har länken höra den....?
Fast det vågar jag inte, XD

23 sep, 2011 21:44

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Enchanted:
GE MIG LÅTTIPS!!

Echo - Jason Walker
Down - ^
I will come for you - Jack Dolgen
Bad before good - day one
if you were here - cary brothers
no ones gonna love you - band of horses
fall into place - apartment
lets go to the mall

haha total chansning. typ dom udda låtarna i min spellista
gud, jag känner mig så lugn just nu xD
jag sitter och snor alla låtar från dom nya serierna.


Thänk ju väry much! Älskar Jason Walker och band of horses!

Skrivet av Borttagen:
^
själv använder man http://www.youtube-mp3.org/
*host*


Ok, ska kolla in den också

23 sep, 2011 21:46

Borttagen

Avatar


Om det funkar att ladda ner den från youtube kommer jag typ känna mig lite speciell... Kan inte föreställa mig att någon skulle vilja lyssna på den på sin mp3/ipod eller liknande x) Jag tycker att den är ganska dålig ... xd

23 sep, 2011 21:47

Borttagen

Avatar


Padfootie
tänkte bara dela med mig om att det var du som var den första som fick se mig här på mugglis
du var den första som såg min första post eller ja och svarade på den känn dig speciell!

23 sep, 2011 21:49

Ida S
Lärare

Avatar


Hello =D vad händer?

"we live together, and harry does all the cooking."

23 sep, 2011 21:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Padfootie
tänkte bara dela med mig om att det var du som var den första som fick se mig här på mugglis
du var den första som såg min första post eller ja och svarade på den känn dig speciell!


Tja, det är ju lite speciellt x)

23 sep, 2011 21:50

1 2 3 ... 209 210 211 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.