Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
17 mar, 2014 17:08
|
|
Borttagen
|
- Men jag vill inte att någon dör. Sade jag tårögt.
17 mar, 2014 17:10
|
|
Borttagen
|
-Men så är spelets regler, antingen du eller William eller båda kommer att dö, sa gubben
17 mar, 2014 17:13
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvudet.
- William ska inte dö! Skrek jag.
17 mar, 2014 17:15
|
|
Borttagen
|
-Jo eller du, sa gubben
jag såg chockat på Gubben.
17 mar, 2014 17:17
|
|
Borttagen
|
- Men vi ska inte vara med. Sade jag och torkade en tår.
17 mar, 2014 17:19
|
|
Borttagen
|
-Tyvärr..ni måste, sa gubben.
17 mar, 2014 17:20
|
|
Borttagen
|
- Nej, vi måste inte. Du kan inte tvinga oss. Sade jag och såg hur vattnet i glaset på bordet började koka.
17 mar, 2014 17:22
|
|
Borttagen
|
17 mar, 2014 17:52
|
|
Borttagen
|
- Nej! Skrek jag och rusade ut genom dörren.
17 mar, 2014 17:55
|
Du får inte svara på den här tråden.