ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Hej ni", jag tar en macka och börjar bre.
18 nov, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
- Här! säger jag och ger hörlurarna åt Brian. 18 nov, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
"Åh, mugglar manick! En..." jag ser på den ur olika vinklar.
"iPod touch?", utan att vänta på svar tar jag hörlurarna och börjar lyssna. 18 nov, 2013 20:31 |
|
Testralis
Elev |
"Hur...?", jag ser förvirrat på Pling. "Är han mugglarfödd?"
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
18 nov, 2013 20:32 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Isabelle Granger: Jag tar för mig av en pannkaka, och tänker fortfarande på Ib. jag drömde om henne och galleriet inatt. (Kim Potter?) (Yes?) (Kan du vara med?) Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Isabelle Granger: Jag tar för mig av en pannkaka, och tänker fortfarande på Ib. jag drömde om henne och galleriet inatt. (Kim Potter?) (Yes?) (Kan du vara med?) Det blir väl lite försent?
18 nov, 2013 20:33 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Isabelle Granger: Jag tar för mig av en pannkaka, och tänker fortfarande på Ib. jag drömde om henne och galleriet inatt. (Kim Potter?) (Yes?) (Kan du vara med?) Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Isabelle Granger: Jag tar för mig av en pannkaka, och tänker fortfarande på Ib. jag drömde om henne och galleriet inatt. (Kim Potter?) (Yes?) (Kan du vara med?) Det blir väl lite försent? (Tror inte det, jag hoppade in vid sida 192 eller nåt 18 nov, 2013 20:38 |
|
Textras
Elev |
18 nov, 2013 20:38 |
|
Testralis
Elev |
(Isabelle Granger och Kim Potter kan ni snälla diskutera det någon annan stans?)
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
18 nov, 2013 20:39 |
|
Kim Potter
Elev |
18 nov, 2013 20:41 |
|
Isabelle Granger
Elev |
(Yah, i think so. Och en grej bara, i nåt roll, kan jag plz få vara Ib?)
18 nov, 2013 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen