Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
7 aug, 2012 20:44 |
|
du|vet|vem
Elev |
en sån som alla hade för sådär fem år sen
en Sony Ericsson W595. den vita/röda kanter sorten. men jag älskar den fortfarande! jag lyssnar på musik, ringer och smsar mest. tar kort och spelar in videos ibland. spelen har jag klarat ut.. 7 aug, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Ersatte min Nokia C6-00 med en iPhone 4S för en vecka sedan
7 aug, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Jag har en IPhone 4S.
Använder den mest till sms, ringa och ta emot samtal och använder även kameran massor. 8 aug, 2012 11:31 |
|
Tonks-nea1
Elev |
8 aug, 2012 11:48 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Sony Ericsson xperia x10 mini pro svart Används till att lyssna på musik och smsa En sån har jag också. skitmobil enligt mig (det kan oxå vara för att jag har tappat den rätt många gånger xD) Andvänder den till att messa och prata i telfon typ
8 aug, 2012 11:50 |
|
mine
Elev |
EN TEGELSTEN ÄR MIN TELEFON!
Visste ni att tegelstenar är dom snabbaste telefonerna?X) ![]() ^Där är min telefon! Spoiler: Tryck här för att visa! 8 aug, 2012 12:29 |
|
Borttagen
|
iphone 4s, vit.
8 aug, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
Fick nyss veta att AlvaRawenclaw har en Iphone4, hoho.
8 aug, 2012 14:58 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fick nyss veta att AlvaRawenclaw har en Iphone4, hoho. Fick nyss reda på att någon stalkar mig genom spreaker.com! speech! 8 aug, 2012 14:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen