Hur ser du ut JUST NU?
Forum > Off Topic > Hur ser du ut JUST NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Ida S: Fin du är! ^^![]() http://oi52.tinypic.com/qp2gpl.jpg Sjuk, och så har jag plåster på fingrarna så jag känner mig som Dobby c': ![]()
9 sep, 2011 14:34 |
|
mellanrum
Elev |
9 sep, 2011 14:34 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Ida S: Fin du är! ^^![]() http://oi52.tinypic.com/qp2gpl.jpg Sjuk, och så har jag plåster på fingrarna så jag känner mig som Dobby c': känner att jag har varit snyggare, hahah, men tack Cx du är fin själv ska du veta!! "we live together, and harry does all the cooking." 9 sep, 2011 14:36 |
|
Borttagen
|
På vår skola (sexan till nian) är det alltid ett tema. ^u^. Iår var det "Dig själv i framtiden". 9 sep, 2011 14:37 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Ida S: Fin du är! ^^![]() http://oi52.tinypic.com/qp2gpl.jpg Sjuk, och så har jag plåster på fingrarna så jag känner mig som Dobby c': känner att jag har varit snyggare, hahah, men tack Cx du är fin själv ska du veta!! När du inte är sjuk och sängliggande så kanske du är ännu lite snyggare ja, men du är fin nu också! Och tack c: ![]()
9 sep, 2011 14:37 |
|
honeychums
Elev |
9 sep, 2011 14:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: På vår skola (sexan till nian) är det alltid ett tema. ^u^. Iår var det "Dig själv i framtiden". XD O GUD VA DET DÄR VA KUL!!!!!!!! XD Men jag vet inte hur man lägger upp bilder, men jag ska försöka. Det blir bara såhär: 9 sep, 2011 15:17 |
|
expelliarmus
Elev |
9 sep, 2011 15:32 |
|
Borttagen
|
^Fiiiiin! Love your cheekbones! :>
9 sep, 2011 15:34 |
|
superman
Elev |
Typ som Captain Lök. Powerwalkade en halvmil... har inte orkat duscha än
9 sep, 2011 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen